וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקר הליכוד בערוץ 14: "הסרטן השמאלני אשם במלחמה"

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 19:30

בלתי נתפס: עו"ד שי גלילי, מבקר הפנים של הליכוד, אמר באולפן הערוץ כי "בכל מדינה אחרת בעולם, לא בדמוקרטיה המתאבדת ששמה ישראל, אנשים כאלו היו עומדים לדין בעוון בגידה". בליכוד התנערו מהדברים, בערוץ 14 טרם

שי גלילי/ערוץ 14

מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי סיפק אמש (שני) ראיון מטריד, מגומגם ורווי חצאי אמיתות. במשך 20 דקות שודרה מציאות שלא יכולה לחזור על עצמה - פקיד בכיר בשירות הציבורי יושב מול המצלמות בשעת מלחמה ומשקר.

אלא שהראיון חושף רק את החלק "העדין" והמנומס של מה שנראה כמו הלך הרוח במפלגת השלטון. מצד אחד קריאה לאחדות - ומצד השני, התנערות מאחריות, והמשך ההסתה.

האמת על פי רוב לא נחשפת בבמה "הלגיטימית" של אולפני החדשות המרכזיים, אלא דווקא בשעות הלילה המאוחרות, בהן נציגי השלטון חשים משוחררים יותר לומר את אשר על ליבם. אחד מהם היה מבקר הפנים של הליכוד, עו"ד שי גלילי, אשר אמר אתמול בשעת לילה מאוחרת דברים שעד כה יוחסו רק לבוטים או קיצוניים ברשתות החברתיות.

תיעוד הכוחות הלוחמים בעוטף עזה 10.10.23. דובר צה"ל
תיעוד הכוחות הלוחמים בעוטף עזה 10.10.23/דובר צה"ל
גלילי המשיך, ובמשך דקות ארוכות איתר את האשמים במחדל, זאת כאשר טרם נקברו חללי המלחמה, ובזמן ש-360 אלף חיילי מילואים מגויסים לקרבות, חלקם בוודאי גם בעלי "דעות שמאלניות"

גלילי ביקש להסביר מדוע נפתחה המלחמה (נזכיר: לאחר 16 שנות שלטון נתניהו, ולאחר מלמעלה מ-40 שנות שלטון הליכוד). "יש את הסיבה לאיך כל זה קרה, ולא אומרים אותה", כך גלילי. "הסיבה העיקרית שהגענו למצב הזה היא פשעי אוסלו ופשעי השמאל במשך כל השנים. במשך כל השנים אמרו נביאי השקר הזה שנסיגה תביא שלום, שאיפוק נחשב ככוח, שכל מי שהתנגד לנסיגה הוא פחדן השלום... על הססמאות האלו גדלו כאן דורות שלמים...".

גלילי המשיך, ובמשך דקות ארוכות איתר את האשמים במחדל, זאת כאשר טרם נקברו חללי המלחמה, ובזמן ש-360 אלף חיילי מילואים מגויסים לקרבות, חלקם בוודאי גם בעלי "דעות שמאלניות".

"הסרטן השמאלני משתק את המערכות של הגוף, זה נהיה נורמלי המצב הזה...", המשיך. "אלו הפשעים של השמאל שאף אחד לא מדבר עליהם ואך אחד לא יתן את הדין. בכל מדינה אחרת בעולם, לא בדמוקרטיה המתאבדת ששמה ישראל, אנשים כאלו היו עומדים לדין בעוון בגידה".

מהליכוד נמסר בתגובה: "אנו מגנים בתוקף את דבריו הבזויים של שי גלילי. הם לא מייצגים לא את עמדתו של רה"מ נתניהו ולא את עמדת הליכוד". בערוץ 14 טרם הגיבו לדברים.

עוד בוואלה!

במקום משרד ההסברה: בטלוויזיה הגרמנית ישדרו כתבה מישראל

לכתבה המלאה
ערוץ 14. ערוץ 14, צילום מסך
במה להסתה. ערוץ 14/צילום מסך, ערוץ 14
לא רק פוליטיקאים ועסקנים: מאז תחילת המלחמה, לאחר התאוששות קצרה, הפך בהדרגה ערוץ 14 לבמה להסתה ואמירות בלתי נתפסות כלפי הציבור, גם מצד מגישים ובכירים בערוץ

אולם לא מדובר רק פוליטיקאים ועסקנים: מאז תחילת המלחמה, לאחר התאוששות קצרה, הפך בהדרגה ערוץ 14 לבמה להסתה ואמירות בלתי נתפסות כלפי הציבור, גם מצד מגישים ובכירים בערוץ.

בערב שבת, עדיין תחת ההלם הראשוני של מתקפת הפתע של חמאס, ראיין באולפן מגיש הערוץ בועז גולן את יו"ר "אם תרצו" מתן פלג. במהלך הראיןן הזכיר גולן יותר מפעם אחת את "אנשי השמאל הקיצוני שבעבר לא התביישו אפילו להפגין במצבים כאלו" - גם כאשר זהו כלל לא היה נושא השיחה. למעשה, במקביל, מאות "שמאלנים תל אביביים" עמדו בתור אינסופי לתרומות דם, התגייסו במעל 100% התנדבות ורבים מאד מהם איבדו את חייהם ומשפחתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully