וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל אירועי הספורט בישראל בוטלו, אופ"א דחתה טורניר רשמי

משרד התרבות והספורט הודיע: כל הגופים מנועים מלקיים פעילות. משחקי מוקדמות יורו U17 היו אמורים להתקיים בנס ציונה ולוד

תיקתקנו, 6.10/ספורט1

ירי הטילים המאסיבי מעזה לכל רחבי ישראל הבוקר (שבת) לא הותיר ברירה: משרד התרבות והספורט הודיע כי כל גופי ומוסדות הספורט מנועים מלקיים כל פעילות בשעה זו, והורה על ביטול כל האירועים הצפויים ברחבי הארץ.

החלטה זו הגיעה כשעתיים לאחר שמנהלת הליגות בכדורגל בישרה על דחיית כל משחקי המחזור השישי בליגת העל, בהודעה רשמית שבה נמסר: "עקב המצב הביטחוני נדחו כל משחקי המחזור השישי בליגת ONE ZERO שתוכננו להתקיים היום ומחר (שבת-ראשון 07-08.10.2023). פרטים על משחקי הליגה הלאומית המתוכננים ליום שני 09.10.2023 יימסרו בהמשך. אנו מחזקים את ידי כוחות הבטחון ואת אזרחי המדינה ברגעים קשים אלה. שימרו על עצמכם".

גם משחקי הליגה לאומית ביום שני נדחו. יו"ר המנהלת ארז כלפון: "אנחנו נמצאים בשעות קשות. מהקשות שחווינו מקום המדינה. ברגעים כאלה הכדורגל שאנחנו כל כך אוהבים הופך למשני. בשם כל ראשי הקבוצות המקצועניות אני מבקש למסור תנחומים למשפחות הרבות שחוו אובדן נוראי, לאחל החלמה מהירה לפצועים ולחזק את ידי מערכת הבטחון ואת תושבי המדינה בימים קשים אלו. ליבנו עם החיילים והאזרחים שנמצאים ברצועת עזה ואנו מייחלים שישובו הביתה בשלום".

במקביל אופ"א דחתה את משחקי מוקדמות אליפות אירופה לנערים 2024 (U17), שהיו אמורים להתחיל השבוע בלוד ונס ציונה. ישראל הייתה אמורה לארח את משחקי בית 12 במוקדמות, אליו הוגרלו גם ויילס, בלגיה וגיברלטר. התאריכים המקוריים של המשחקים היו 11-17 באוקטובר. עוד לפני ההחלטה של אופ"א, ההתאחדות לכדורגל של גיברלטר הודיעה שלא תשלח את הנבחרת לאור המצב הביטחוני.

פגיעה ישירה של רקטה בבניין. 7 באוקטובר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פגיעה ישירה של רקטה בבניין. 7 באוקטובר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יו"ר הוועד האולימפי, יעל ארד, שיגרה מכתב לספורטאים האולימפיים וכתבה בין היתר: "זהו יום קשה מאוד למדינת ישראל, לתושבי הדרום, לצה"ל וכל אזרח ואזרחית במדינה... מחבלים, חיות אדם, חדרו ליישובים ישראלים בדרום הארץ ורצחו בדם קר אזרחים ואזרחיות רבים, לוחמים מכוחות הביטחון וחטפו עשרות חיילים ואזרחים... בימים אלו בהם מנשבות רוחות מלחמה, עלינו לוודא שלא להסתכן לחינם ולהיות קשובים להנחיות... אנא שמרו על עצמכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully