וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביס את "רפסודיה בוהמית": "אופנהיימר" הפך לסרט הביוגרפי המצליח ביותר בכל הזמנים

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 12:04

סרטו של כריסטופר נולאן העוסק באבי פצצת האטום רשם הכנסות של יותר 912 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם מאז יציאתו לאקרנים לפני חודשיים ועקף את הסרט "רפסודיה בוהמית" שביים בריאן סינגר, עסק בלהקת קווין ויצא ב-2018, שהגיע להכנסות של 910 מיליון דולר

טריילר לסרט "אופנהיימר"/באדיבות Tulip Entertainment

הסרט "אופנהיימר", שכתב וביים כריסטופר נולאן, העוסק באבי פצצת האטום ויצא לפני חודשיים, הפך לדרמה הביוגרפית הקולנועית המכניסה ביותר בכל הזמנים. זאת לאחר שרשם הכנסות של יותר 912 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם מאז יציאתו לאקרנים ב-19 ביולי. הוא עקף את הסרט "רפסודיה בוהמית" שביים בריאן סינגר, עסק בלהקת קווין, התמקד בסולנה פרדי מרקורי ויצא ב-2018. "רפסודיה בוהמית" הגיע להכנסות של 910 מיליון דולר, על פי הגרדיאן.

"אופנהיימר" עוסק בחיי הפיזיקאי היהודי-אמריקאי רוברט אופנהיימר, שעמד בראש המעבדות בארצות הברית בהן פותחו והורכבו פצצות האטום במלחמת העולם השנייה. משחקים בו בין השאר קיליאן מרפי בדמות אופנהיימר וכן אמילי בלאנט, מאט דיימון, רוברט דאוני ג'וניור.

לפני הסרט "רפסודיה בוהמית", הסרט הביוגרפי המצליח ביותר בהכנסותיו היה "צלף אמריקאי" בבימויו של קלינט איסטווד המבוסס על האוטוביוגרפיה של צלף יחידת אריות הים, כריס קייל, ועליו חתום בראדלי קופר כשחקן וכאחד המפיקים, שיצא ב-2014. הסרט רשם הכנסות של 547 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully