וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אליצור שומרון

הצהובים חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם הקבוצה מהליגה הלאומית במסגרתו תעביר את בוגרי מחלקת הנוער למועדון שמארח בגני תקווה. שמעון מזרחי: "הלב שלי עם השומרון"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.9/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה היום (שני) על הסכם שיתוף פעולה עם אליצור שומרון מהליגה הלאומית. ההסכם נחתם במעמד יו"ר המועדון עו"ד שמעון מזרחי וראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן.

במסגרת שיתוף הפעולה, מכבי תל אביב תעביר לאליצור שומרון - שמארחת את משחקיה בגני תקווה - שחקנים בעלי פוטנציאל ממחלקת הנוער שסיימו גיל נוער. בנוסף, המועדון יתמוך בקבוצה מהשומרון במעטפת מקצועית שכוללת את המאמן דרור כהן ואנשי צוות נוספים. בעונה הקרובה ישחקו בשומרון כמה בוגרי מחלקת הנוער של מכבי, בהם יובל לוין ועידו פליישר.

מנכ"ל מחלקת הנוער אלון בן זקן הסביר: "קיבלנו החלטה ללכת לשיתוף הפעולה הזה ושהצעירים המוכשרים שלנו יקבלו דקות באליצור שומרון. הם יקבלו במה בליגה השנייה ויהיו תחת מעקב שלנו יחד עם אליצור כמובן ודרור כהן שמאמן את הקבוצה. מצאנו אנשים חמים שבאו בידיים פתוחות לפעילות, פתחו אקדמיה ולוקחים קדימה את הכדורסל באזור השומרון".

ההסכם של מכבי תל אביב עם אליצור שומרון. מכבי תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
שיתוף פעולה חדש. נציגי מכבי תל אביב ואליצור שומרון במעמד החתימה/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורסל

"מבחינתי האישית בכלל לא מדובר בהסכם רגיל, אלא הסכם מיוחד מאוד", אמר שמעון מזרחי במעמד חתימת ההסכם. "הלב שלי עם השומרון וזה נותן צבע וגושפנקה להסכם הזה. השומרון חשוב לנו מאוד וזה צעד סמלי שיש בו הרבה אהבה ותוכן".

ראש המועצה יוסי דגן השיב לו: "שמעון, כמו שהלב שלך איתנו, הלב שלנו גם איתכם. אני שמח לומר שאנחנו בשומרון גאים להיות שותפים שלכם. שמנו לנו למטרה להיות בליגת העל ושקבוצות מכל העולם תשחקנה באולמות בשומרון ושהקבוצה הייצוגית של שומרון תשחק באירופה בזכות האנשים שלנו שהם שחקני נשמה. קפצנו מליגה ב' לליגה הלאומית וזה אומר הרבה. השת"פ שהתחיל עם חברנו דורון ג'מצ'י וכל הצוות הוא מודל והשראה ברמה האישית והמקצועית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully