וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד ליועצי ביידן: מתנגד להעשרת אורניום על אדמת סעודיה כחלק מהסכם נורמליזיציה

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 17:45

ראש האופוזיציה נפגש בוושינגטון עם יועציו של הנשיא ברט מקגרק ועמוס הוכשטיין שמנהלים את המו"מ עם ריאד על עסקת החבילה שעשויה לכלול נורמליזציה עם ישראל. אחרי הפגישות לפיד תקף את נתניהו: "דמוקרטיות לא מסכנות את ביטחונן כדי לפתור בעיות פוליטיות"

בוודיאו: ביידן המריא מסעודיה וסיים את ביקורו במזרח התיכון/צילום: רויטרס

ראש האופוזיציה יאיר לפיד נפגש היום (שלישי) בוושינגטון עם יועציו של הנשיא ביידן והביע בפניהם התנגדות להעשרת אורניום על אדמת סעודיה כחלק מעסקת חבילה שתכלול נורמליזציה עם ישראל.

יאיר לפיד בפגישה עם יועצי ביידן בארצות הברית. 5 בספטמבר 2023. ללא, אתר רשמי
מתנגד להעשרת אורניום על סעודיה. לפיד בפגישה, היום/אתר רשמי, ללא

למה זה חשוב:

  • התנגדותו של לפיד לתכנית גרעין אזרחית בסעודיה שתכלול העשרת אורניום על אדמת הממלכה תקשה על הבית הלבן לגייס תמיכה למהלך מצד סנאטורים במפלגה הדמוקרטית, שממילא מחזיקים בעמדות ביקורתיות ביותר כלפי סעודיה.
sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

במוקד החדשות:

  • לפיד נפגש היום בוושינגטון עם עם עמוס הוכשטיין, היועץ המיוחד של נשיא ארה"ב לענייני אנרגיה, ועם ברט מקגורק, יועצו הבכיר של הנשיא למזרח התיכון.
  • מלשכת לפיד נמסר כי הוא הדגיש בפני הוכשטיין ומקגרק כי יש לשמור על האינטרסים הבטחוניים של ישראל בכל הסכם עתידי עם סעודיה.
  • בהמשך היום לפיד יקיים פגישה עם קבוצת סנאטורים דמוקרטים וכן יפגש עם שגריר ישראל בארצות הברית, מייק הרצוג. לפיד ימריא חזרה לישראל מאוחר יותר היום.

מה הם אומרים:

  • דמוקרטיות חזקות לא מסכנות את האינטרסים הביטחוניים שלהן בשביל לפתור בעיות פוליטיות", אמר לפיד בהודעה שפרסם אחרי הפגישות, תוך שהוא מכוון לנכונותו של נתניהו להסכים להעשרת אורניום על אדמת סעודיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully