וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'ימי אלכסיס צריך להיות מורחק ליותר משחקים משחקן שהרביץ"

3.9.2023 / 6:30

בבני סכנין זועמים על שחקנה של הפועל פתח תקוה ("זו עבירה לשבור את הרגל") ומקווים שכיאל יתאושש: "מי שמכיר את בירם יודע שהוא יעשה את הכל כדי לחזור". חוסר המזל נמשך: שבר גם לשכר

תקציר: הפועל פתח תקוה - בני סכנין 1:1/ספורט1

בני סכנין סיימה ב-1:1 בחוץ נגד העולה החדשה הפועל פתח תקוה, אבל הדבר היחיד שהעסיק את אנשי ושחקני המועדון זו הפציעה של בירם כיאל. בסכנין זעמו על אנשי היריבה ועל ג'ימי אלכסיס שפצע את כיאל: "הוא צריך להיות מורחק לכל העונה", קבע אחד מחבריו של כיאל לקבוצה, "זו עבירה לגמור קריירה, אלכסיס צריך להיות מורחק ליותר משחקים משחקן שהרביץ".

אותו שחקן בסכנין כמובן מתייחס להרחקות הכבדות שספגו בעונה שעברה שאפי סוליימאנוב מהפועל באר שבע ובאסם זערורה ממכבי חיפה בשל הקטטה בין הקבוצות, וגם בהנהלת המועדון זעמו והגדיל לעשות יושב ראש הקבוצה מוחמד אבו יונס שקרא לעבר אנשי פתח תקווה בסיום "תתביישו לכם, זו התנהגות של קבוצה בליגה ז'".

בירם כיאל, בני סכנין, מורד על גבי אלונקה. דני מרון
שיחזור במהרה למגרשים. בירם כיאל/דני מרון

"זו עבירה לשבור את הרגל" קבע גורם במועדון, "השחקן הזה כבר ביצע עבירות גסות בעונה שעברה, לא יכול להיות שיהיה שחקן שיסכן את שלום השחקנים האחרים".

כיאל התבשר אמש שהוא סובל משבר בשוקית וייאלץ לעבור ניתוח. כיאל צפוי להיעדר תקופה ארוכה, אך במועדון מאמינים שיצליח לחזור לשחק עוד העונה: "בירם הוא מקצוען אמית, מי שמכיר אותו יודע שהוא יעשה את הכול כדי לחזור וכמה שיותר מהר. הוא עבר הרבה בקריירה וזה משהו שאם מישהו יכול לקום ממנו, זה הוא".

מלבד הפציעה הקשה של כיאל, בסכנין התאכזבו מכך שלא הצליחו לנצל את היתרון המספרי שהיה להם ורק הצליחו להשוות בדקה ה-87. "היינו צריכים לדעת להפוך את התוצאה", אמר אחד השחקנים, "בסופו של דבר עם כל ההתפתחויות וההרכבים החסרים אנחנו יוצאים עם שתי נקודות אחרי שני משחקים ונצטרך להשתפר כדי לצבור נקודות אחרי הפגרה". מלבד כיאל, גם מוחמד שכר שהחליף אותו נפצע במהלך המשחק, ולאחר שנבדק בלילה התברר שהוא סובל משבר באצבע, כך שגם הוא ייעדר בתקופה הקרובה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully