וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף זמיר הודיע על חבירה לרון חולדאי: "חוזר לתל אביב ולחיים הציבוריים"

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 12:43

זמיר ירוץ בבחירות שייערכו ב-31 באוקטובר עם רון חולדאי ויהיה מספר 2 ברשימתו. "רציתי לעדכן שאני חוזר לחיים הציבוריים, חוזר לתל אביב ורץ עם חולדאי", כתב ברשתות החברתיות. השניים הכחישו שקיים הסכם שיכלול פרישה מוקדמת וקידום מועמדותו של זמיר כמחליף או נוסח דומה

אסף זמיר הצטרף למפגינים מחוץ לקונסוליה בניו יורק, 27 במרץ 2023/לירי אגמי

אסף זמיר הודיע היום (שני) כי יחבור לרון חולדאי בבחירות הקרובות לראשות תל אביב שייערכו ב-31 באוקטובר. "רציתי לעדכן שאני חוזר לחיים הציבוריים, חוזר לתל אביב ורץ עם רון חולדאי", כתב זמיר ברשתות החברתיות. "לפני מספר שבועות חזרתי לארץ. כל מי ששאל אותי אם כעת, כשאני בבית, אתמודד לראשות העיר נענה בשלילה. לא היו לי מחשבות להשתלב בבחירות".

חולדאי בירך על הצטרפתו של זמיר. "‏אני רואה באסף דור ההמשך בעיר וכמי שמכיר, חי ונושם אותה", אמר. "‏אסף היה סגני בעבר ומאז צבר ניסיון רב כחבר כנסת, כשר בממשלה וכקונסול, והחל מהיום הוא שותפי לדרך. ‏ביחד, נשמור על תל אביב מול מי שמנסים להחריב את הדמוקרטיה והחופש שלנו".

זמיר יהיה מספר 2 של חולדאי. אצל חולדאי וזמיר מכחישים שקיים הסכם שיכלול פרישה מוקדמת וקידום מועמדותו של זמיר כמחליף או נוסח דומה.

אסף זמיר ורון חולדאי. טוויטר, צילום מסך
יחברו יחד. זמיר וחולדאי/צילום מסך, טוויטר

במרוץ בתל אביב מתמודדים מתמודדת גם אורנה ברביבאי, מועמדת יש עתיד שמעוניינת להיות ראשת העיר הראשונה של תל אביב וגם ציפי ברנד, חברת מועצת העיר, הכריזה כבר לפני יותר מחצי שנה על התמודדותה. ברנד עומדת בראש הסיעה השנייה בגודלה במועצת העיר ולאחר הבחירות האחרונות אף מונתה לסגנית ראש העיר תחת חולדאי, אך הוא פיטר אותה על רקע ביקורת שהשמיעה בשורה של נושאים.

בבחירות 2018 אסף זמיר התמודד אך הפסיד לראש העיר חולדאי לאחר שזכה ל-33.9% מהקולות לעומת 46% לחולדאי. סיעתו, 'רוב העיר', התחזקה במועצת העיר מ-4 מנדטים ל-6 מנדטים, ובכך הפכה לסיעה השנייה בגודלה במועצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully