וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת "מבנה" לוקחת חסות על מועדון כדורגל ותיק בליגת העל

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 17:29

מועדון הכדורגל הפועל פתח-תקוה וקבוצת "מבנה", קבוצת הנדל"ן העסקי של ישראל, מודיעות על שיתוף פעולה, במסגרתו תשמש קבוצת "מבנה" כנותנת החסות הראשית של המועדון בשלוש השנים הקרובות, עד לסיום עונת 2025/26

הפועל "מבנה" פתח תקווה. אסף הופמן, הפועל פתח תקווה,
הפועל "מבנה" פתח תקווה/אסף הופמן, הפועל פתח תקווה

מועדון הכדורגל הפועל פתח-תקוה וקבוצת "מבנה", קבוצת הנדל"ן העסקי של ישראל, הודיעו היום (ראשון) על שיתוף פעולה, במסגרתו תשמש קבוצת "מבנה" כנותנת החסות הראשית של המועדון בשלוש השנים הקרובות, עד לסיום עונת 2025/26.

במסגרת שיתוף הפעולה, לוגו קבוצת "מבנה" יופיע במרכז המדים של הפועל פתח-תקוה, כאשר שם הקבוצה ייקרא מהיום בפרסומים הרשמיים של המועדון - הפועל "מבנה" פתח-תקוה.

קבוצת "מבנה" מוסרת כי היא "גאה על החיבור המרגש עם מועדון כדורגל בליגה הבכירה בישראל, מועדון אייקוני בכדורגל הישראלי עם עבר מפואר ועתיד מבטיח לא פחות. בפתחה של עונת הכדורגל החדשה, קבוצת מבנה מאחלת למועדון ולכל אוהדיו בישראל עונה מוצלחת, ובטוחה שיחד נגיע לכל פסגה אפשרית, בכל משחק ובכל נקודה בארץ".

שחקן הפועל פתח תקווה לשעבר בועז קופמן. ניסים קלדרון, היסטוריון הפועל פתח תקוה, אתר רשמי
שחקן הפועל פתח תקווה לשעבר בועז קופמן/אתר רשמי, ניסים קלדרון, היסטוריון הפועל פתח תקוה

לדברי מנכ"ל הפועל מבנה פתח תקוה, אבי יחיאל, "הרצון של קבוצת מבנה להיות שותפה לדרך שהמועדון עובר זו הבעת אמון וכבוד גדול לנו כמועדון ולדרך שאנו עושים בשנים האחרונות. יש לא מעט מן המשותף בין קבוצת מבנה להפועל פתח-תקוה - השורשיות, ההתמדה והאמונה בחריצות הם הבסיס שלנו וגם של קבוצת "מבנה". למרות האתגרים היום יומיים אנחנו ממשכים לבנות להפועל פ"ת הווה ועתיד מבטיחים".

"כחברה שמאמינה בחשיבותם של אנשים וקהילות", אמרה יעל פרי סמנכ"לית השיווק בקבוצת מבנה, "אנו רואים בשיתוף הפעולה הזה מצע לצמיחה משותפת תוך מעורבות בחיי הקהילה ותרומה לאוכלוסיות השונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully