וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינה עדיין לא אושרה בבקרת התקציבים, עמית מאיר חתם

בצוות המקצועי עדיין לא יודעים איזה סגל יעמוד לרשותם במשחק נגד מכבי נתניה בגביע הטוטו. עמית מאיר, שכבר סגר בבני יהודה, חוזר למועדון

מכבי בני ריינה תפתח את העונה באופן רשמי כשתארח ביום רביעי את מכבי נתניה במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בגביע הטוטו. בשל העובדה שיש חמש קבוצות בכל בית בגביע הטוטו, ריינה היתה חופשית בסוף השבוע ולא שיחקה במחזור הראשון של המשחקים.

נכון להבוקר (שני), תקציבה של בני ריינה טרם אושר ברשות לבקרת התקציבים, זאת כתוצאה מהקשיים שהערים רשם העמותות על המועדון במהלך הקיץ האחרון. לפני 10 ימים דחה בית המשפט את בקשת רשם העמותות לפירוק הקבוצה וכעת מנסה הבעלים סעיד בסול לקבל את הכספים המגיעים לריינה, שהזרמתם נעצרה בגלל הבעיות עם רשם העמותות.

שחקן בני ריינה, עמית מאיר, מול שחקן עירוני קרית שמונה, רוי הראל. מאור אלקסלסי
מי ישחק נגד נתניה? מאיר/מאור אלקסלסי

בצוות המקצועי עדיין לא יודעים איזה סגל יעמוד לרשותם במשחק נגד מכבי נתניה ברביעי, אם כי גורם במועדון טוען שמאמציו של הבעלים בסול להעביר את תקציב המועדון בבקרה עשויים לשאת פרי עוד במהלך הימים הקרובים, ואם זה אכן כך יקרה, יאושרו שחקני הרכש ויוכלו לשחק.

מי שהצטרף בלי קשר לענייני בקרת התקציבים הוא הקשר עמית מאיר, שחתם לפני כחודש בבני יהודה, אולם בסופו של דבר ובשל חילוקי דעות שהתעוררו, הוא לא ישחק בשכונת התקווה. היום הוא חתם בריינה, אצלה שיחק בעונה שעברה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully