וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל יצא מצפון הרצועה

10.3.2003 / 12:10

הכוחות השתלטו בימים האחרונים על השטח, כדי למנוע ירי טילי קסאם; צה"ל הרס בית המחבל שחדר לקרית ארבע; ליד ג'נין התגלו 8 מטעני חבלה; קצין צה"ל נפצע אתמול קשה מירי צלף ברצועה

כוחות צה"ל יצאו לפני הצהריים מצפון רצועת עזה, מהשטח שהשתלט עליו מצפון לג'בלייה ולבית לאהיה. כוחות הביטחון הישראלים שהו כמה ימים בשטח כדי למנוע ירי של טילי קסאם. בקול ישראל דווח כי ייתכן שהיציאה מהשטח הפלסטיני באה בעקבות תיאום עם כוחות הביטחון של הרשות.

צה"ל פינה הבוקר את כל הישראלים מהחממות הסמוכות להתנחלות רפיח ים בדרום רצועת עזה. בגלי צה"ל דווח כי בסריקות שנערכות במקום לא נמצאה עדות לחדירת מחבל.

כתב "הארץ", עמוס הראל ושירות "הארץ" מוסיפים:

כוחות צה"ל הרסו לפנות בוקר את ביתו של מחסאן מחמוד קוואסמה, אחד המחבלים שחדרו בליל שישי לקרית ארבע, הרגו את אלי ודינה הורוביץ ופצעו שלושה נוספים.

במהלך הלילה נעצרו בשטחים 19 מבוקשים ודרושים לחקירה. בכפר אל-יאמון הסמוך לג'נין מצא כוח צה"ל שמונה מטעני חבלה. המטענים פוצצו בפיצוץ מבוקר.

קצין צה"ל נפצע אתמול באורח קשה

קצין צה"ל נפצע קשה אתמול מירי צלף פלסטיני על מוצב צה"ל בגוש קטיף. הקצין, שנפגע בחזהו, מאושפז בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

התקרית אירעה סמוך לשעה ארבע אחר הצהריים. הקצין, מגדוד החי"ר "שמשון", שהה במוצב כלנית כשנפגע. צלפים פלסטינים יורים לעתים קרובות מאזור חאן יונס על מוצבי צה"ל בחלקו המזרחי של גוש קטיף (לאורך ציר "חלקיק"). לפני כשלושה שבועות נהרג חייל אחר מ"שמשון", סמל דורון לב מחולון, מירי צלף על מפקדת כוחות צה"ל בגוש קטיף. בעקבות התקרית, הרס צה"ל את הבית שממנו ירה הצלף וכעבור ימים הרס במחנה הפליטים חאן יונס עוד בתים.

ארבע רקטות קסאם נורו אתמול על העיר שדרות. הרקטות נחתו בשטחים פתוחים ביישוב ולא גרמו נזק. אשה אחת לקתה בהלם ופונתה לבית החולים ברזילי באשקלון. אחת הרקטות נחתה על גדר בטון המקיפה אולפנה לבנות בעיר, במרחק כ-20 מטר מתחנת הכיבוי. לא היו נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully