וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ינאי: "השנה האחרונה גרמה לי להבין עד כמה הפועל מיוחדת"

הבעלים החדש של האדומים בפוסט: "החלטתי להיכנס מתוך כבוד והערכה לקהילה, מתווה העסקה הוא אות כבוד למסע שהאוהדים עשו"

הגרלת הפועל תל אביב ביורוקאפ/ספורט1

איש העסקים עופר ינאי העלה היום (רביעי) פוסט לחשבון הפייסבוק שלו, בהמשך לרכישתו של 51% מהמניות בהפועל תל אביב תמורת 30 מיליון שקל.

"אני מצטרף היום (בכפוף לאישור סופי של חברי העמותה) למשפחה נוספת מעבר למשפחה הרגילה ומשפחת נופר אנרגיה - משפחת הפועל תל אביב", כתב ינאי. "כמי שחי צמוד למנהלים אוהדי הפועל, ידעתי שמדובר בתופעה מיוחדת, אבל השנה האחרונה שבה הייתי מעורב מאחורי הקלעים, והחודשים האחרונים של המשא ומתן - גרמו לי להבין עד כמה".

"הפועל עבור אוהדיה היא הדבר הכי יקר שיש, כמו בן משפחה, כמו תינוק שרק לומד ללכת. בשם האהבה הזו, כשאוהד הפועל נהרג (חייל בודד), 1500 אוהדים הגיעו להלוויה ובשם אותה אהבה הם נלחמו להתחיל מחדש את המסע של הקבוצה כקבוצת אוהדים, ממש מאפס עד לגמר ליגת העל בשלושה משחקים ועונה נהדרת באירופה בשנה שעברה".

שחקני הפועל תל אביב. דני מרון
עידן חדש מתחיל. הפועל תל אביב/דני מרון

"המעורבות שלי בשנה האחרונה הייתה מאחורי הקלעים בשביל ללמוד את המערכת, וההחלטה להיכנס מבטאת את הכבוד וההערכה שלי לקהילה של הפועל", המשיך ינאי. "מתווה העסקה הנוכחי הוא גם אות הכבוד שלי למסע שהאוהדים עשו עם הקבוצה עד היום בכוחות עצמם. כמישהו שעשה את כל מה שיש לו בעבודה קשה מאפס, אני מתחבר ומעריך את זה. מעבר לכך, כבן למשפחה של שמונה ילדים מעיירת פיתוח עם זוג הורים אנשי חינוך, ששמו אותי ואת אחיי בחינוך איכותי שהיה יקר כל כך עבורם רק בשביל לתת לנו את הסיכוי להצליח. מתווה העסקה הנוכחי מאפשר בדיוק את זה - סיכוי להצליח".

לסיום כתב: "אני רוצה להודות לאנשי גליל עליון שנתתי להם חסות בשלוש השנים האחרונות. את המעט שאני מבין בכדורסל ישראלי למדתי שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

אבי זיידנברג, שמחזיק 30% מהבעלות על המועדון, התייחס לעסקה בטוויטר: "נכון לומר שעברנו יום היסטורי היום. תהליך מחודש שהתחיל לפני כשלוש שנים במהפכה ניהולית, מסחרית ומקצועית, והצליח. היום ביצענו קפיצת מדרגה שאמורה להוביל אותנו להגשמת החלומות, להישגים גם באירופה וגם בישראל. בלי המנהיגות, הראייה המרחבית הנכונה והאמונה בדרך והעבודה הקשה של כל הסובבים, ובמיוחד של רמי כהן, כל המהלך לא היה מתקיים. נשאר רק לאחל הצלחה לכולנו במשפחת הפועל תל אביב כדורסל.
אנחנו ממשיכים במלוא הקיטור לבנות את הקבוצה הנכונה וכמובן אנחנו צריכים את כולם לעזור לנו להצליח. אוהב אותכם ובעיקר אוהב את הפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully