וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ינאי יעביר 30 מיליון שקל ויהפוך לבעלים של הפועל תל אביב

איש העסקים, בעלי חברת "נופר אנרגיה", יחזיק ב-51 אחוזים מהמועדון: "יאפשר להגדיל את תקציב המועדון בצורה רחבה ולהתבסס כקבוצה בעלת שאיפות משמעותיות בכדורסל המקומי והאירופאי"

דריבל, 18.7/צילום: מערכת וואלה!, עריכת וידאו: זיו שטיינר

איש העסקים עופר ינאי, בעלי חברת "נופר אנרגיה", יהפוך לבעל המניות העיקרי בהפועל תל אביב. בתקופה האחרונה נוהל משא ומתן בין ינאי לבין ראשי המועדון, כשבהפועל שאפו לצרף אנשי עסקים שיחברו לאבי זיידנברג, שנותן את רוב התמיכה החיצונית הכלכלית למועדון. בימים האחרונים הצדדים הגיעו לסיכום על צירופו של ינאי.

על מנת שההסכם ייצא לפועל אסיפת האוהדים של הפועל תל אביב תתכנס בשבוע הבא בתיכונט, שם יוסבר על התנאים בהם ינאי מצטרף למועדון, ולאחר מכן האסיפה תצביע על ההסכם. ההערכות הן שאסיפת האוהדים לא תפיל את ההסכם.

בהודעה הרשמית של הפועל תל אביב הוסבר היום:

"בשנה וחצי האחרונות הצטרפו למסע שלנו שני אוהדים ומנויים ותיקים, נדב טנא ושחר גרשון, ואיתם איש העסקים עופר ינאי. בשנה האחרונה הקשר הלך והתהדק בהדרגה. לקשר הזה, לליווי הקבוצה בכל צמתי קבלת ההחלטות ולתרומה הגדולה שבאה בעקבותיו, היה חלק גדול בהחזרתו של תומר גינת, בהחתמתו של אונואקו ובהצטרפות למפעל היורוקאפ.

"בחודשים האחרונים התנהלו שיחות בין עופר ינאי, אבי זידנברג ויו"ר העמותה רמי כהן במטרה לגבש מתווה שיאפשר את המשך הצמיחה של המועדון בהתבסס על שיתוף הפעולה המוצלח שהתקיים לאורך תקופה ארוכה. לשמחתנו, השיחות הבשילו ובישיבת הוועד המנהל שנערכה אתמול (שלישי) הוצג לחברי הוועד מתווה להסדרת יחסי הגומלין בין עופר ינאי, אבי זידנברג והעמותה.

"מתווה זה, שהיקפו עשרות מיליוני שקלים, לרבות הזרמת 30 מיליון שקלים לקבוצה ביום חתימת ההסכם, יאפשר להגדיל את תקציב המועדון בצורה רחבה ולהתבסס כקבוצה בעלת שאיפות משמעותיות בכדורסל המקומי והאירופאי. במסגרת השינוי הארגוני, אשר כמובן כפוף לאישור האסיפה וחברי העמותה, תוקם חברת בת והאחזקות בה יחולקו באופן הבא:

- עופר ינאי: 51%
- אבי זידנברג: 30%
- עמותת הפועל אוסישקין ת"א: 19%".

עופר ינאי בעלי הפועל תל אביב. אלוני מור, אתר רשמי
עופר ינאי/אתר רשמי, אלוני מור

יו"ר המועדון, רמי כהן, אמר: "הקשר עם עופר ינאי נוצר לפני כשנתיים, כאשר בשנה האחרונה היה עופר מעורב, לצד אבי זידנברג והעמותה, בין היתר בתמיכה משמעותית שהיוותה חלק גדול בהחזרתו של תומר גינת, בהחתמת אונואקו, בהצטרפות למפעל היורוקאפ ובצמיחה בפעילות המועדון. כיושב ראש העמותה אני מרגיש גאווה גדולה שאנשי עסקים מביעים אמון בדרך שלנו ובוחרים להצטרף אליה.

"תחת ניהול העמותה הצלחנו להפוך את הפועל לגוף חזק שמעורר עניין וזאת תעודת כבוד עבורנו. אני מודה לעופר על האמונה בדרכנו והרצון לתרום בכל אספקט על מנת לקחת את הפועל שלנו למחוזות חדשים. אני מודה לאבי זידנברג על כל מה שעשה למען הפועל בשנים האחרונות וימשיך לעשות בשנים הבאות. לאבי, שפתח ב-2011 בפנינו את כיסו וליבו, יש חלק ענק במקום בו אנו נמצאים היום. אני מודה לכל קהילת הפועל שבלעדיה לא היינו מגיעים לנקודה זאת".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

במקביל הודיעה היום הפועל תל אביב על הסכם חסות ראשי לחמש השנים הבאות עם קבוצת "שלמה". במסגרת החסות הקבוצה תיקרא הפועל "שלמה" תל אביב, ושחקני הקבוצה יקבלו כלי רכב מהחברה. סכום החסות הכללי עולה על מיליון שקלים. חברת "ויגן פרינדלי" שהייתה הספונסר הראשי של האדומים בעונה שעברה, תהיה ספונסר משני מהעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully