וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנז'מן מנדי זוכה מאשמה במשפט החוזר בתיק האונס ופרץ בבכי

כחצי שנה אחרי שזוכה בשישה סעיפי אונס, בית המשפט ניקה מאשמה את המגן הצרפתי באונס ובניסיון אונס בשני מקרים שעליהם חבר המושבעים לא הגיע להסכמה בעבר

מחוץ לקווים, 13.7/צילום: אולפן וואלה!. עריכת וידאו: זיו שטיינר

כשנתיים אחרי שנודע על כך שמגן מנצ'סטר סיטי בזמנו, בנז'מן מנדי, חשוד בלפחות ארבעה מקרי אונס, היום (שישי) בית המשפט ניקה אותו מכל אשמה במשפט חוזר והוא מוגדר כחף מפשע ואדם שיוצא לחופשי. כבר בינואר האחרון הוא זוכה משישה סעיפי אונס, אבל מכיוון שחבר המושבעים לא הגיע להסכמה בשני מקרים, נערך משפט חוזר שבסיומו הוא שוב זוכה מאשמה.

מנדי בן ה-28, שכבר אינו נמנה עם סגל אלופת אירופה בעקבות סיום חוזהו בחודש שעבר, לא משחק כדורגל זה שנתיים בעקבות מעצרו. בחצי השנה האחרונה עוד היה חשוד לכל הפחות באונס ובניסיון אונס של שתי נשים - אישה בת 24 טענה שאנס אותה באחוזה שלו באוקטובר 2020 ואישה נוספת טענה שניסה לאנוס אותה והתעלל בה שנתיים קודם לכן.

בנז'מן מנדי, מגן כדורגל. רויטרס
מנדי בבית המשפט בצ'סטר. זוכה מאשמה/רויטרס

עם הקראת פסק דין, המגן הצרפתי פרץ בבכי בבית המשפט כאשר חבר השופטים הכריז כי הוא זכאי בסיומו של משפט חוזר שכאמור נמשך בשלושת השבועות האחרונים. בכך מנדי יוצא לחופשי אחרי כשנתיים שבהם היה במתקן כליאה ובמעצר בית. האם הוא גם יחזור לשחק כדורגל בקרוב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully