וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך בירוחם - הליכוד בחר לתמוך בנילי אהרון

11.7.2023 / 19:14

דרמה במירוץ לראשות מועצת ירוחם, מפלגת הליכוד בחרה פה אחד לתמוך בנילי אהרון ולא בראש המועצה טל אוחנה. סקר מכון סמית מצביע, 52% ממצביעי הליכוד רוצים את החלפתה של אוחנה

קרב של ממש בין שתי הנשים בפוליטיקה המקומית בירוחם, ראש המועצה טל אוחנה ונילי אהרון יו"ר הליכוד. אוחנה רצה בבחירות הקודמות מטעם מפלגת כולנו והתפקדה לליכוד בשנת 2019. כיום מתמודדים לראשות המועצה, טל אוחנה, נילי אהרון ואילן אלמקייס.

היום התכנסה הועדה המוניציפלית של הליכוד לדון במועמדת הסיעה לראשות ירוחם. הועדה החליטה פה אחד להצביע ליו"ר סיעת הליכוד נילי אהרון כמועמדת הליכוד למועצה ולראשות העיר.

טל אוחנה, ראש מועצת ירוחם הגיבה להחלטת הליכוד - "לאחר שסירבתי להתחייב לתת משכורת לנילי אהרון כסגנית בשכר, הוחלט שלא לתת את תמיכת הליכוד לרשימה העצמאית שלי. רשימה בה חברים שני חברי מרכז ליכוד במקומות ראליים, לצד נציגי הקהילה הציונית דתית ודוברי הרוסית בעיר. אני שמחה להמשיך לצעוד עם השותפים הקואליציוניים עימם אני צועדת כבר שנים רבות למען ירוחם, בע"ה גם לאחר הבחירות הקרובות".

נילי אהרון, מועמדת הליכוד לראשות מועצת ירוחם - "אני מודה מקרב לב למפלגת הליכוד על תמיכתם הרחבה ושמחה על האמירה החד משמעית לראש המועצה טל אוחנה שהליכוד זו לא חברת אשראי. מפלגת הליכוד לא נועדה לממן מערכת בחירות עבור מי שאין לו שום זיקה למפלגה ולערכיה".

טל אוחנה, ראש מועצת ירוחם, מפעל לקנביס. ראובן קסטרו
טל אוחנה, ראש מועצת ירוחם, מפעל לקנביס/ראובן קסטרו
נילי אהרון, מועמדת הליכוד לראשות מועצת ירוחם. צילום: פרטי, אתר רשמי
נילי אהרון, מועמדת הליכוד לראשות מועצת ירוחם/אתר רשמי, צילום: פרטי

תוצאות סקר הליכוד בירוחם

הליכוד ערכו לאחרונה שני סקרים לבדוק את כוונות ההצבעה לפני הבחירות לראשות המועצה. בסוף חודש יוני נערך סקר של חברת סמית, שם עלה "כי מעמדה של ראשת המועצה טל אוחנה, נכון להיום, חלש: 43% רוצים שהיא תוחלף, רק 31% שהיא תישאר ו - 26% לא הביעו דעה.

בקרב אלו שהצביעו לה בבחירות האחרונות, רק 44% רוצים שהיא תישאר - נאמנות נמוכה. רוב החרדים רוצים שהיא תישאר, רוב המסורתיים והחילוניים רוצים שתוחלף. רוב מצביעי הליכוד בבחירות האחרונות לכנסת 52% רוצים שהיא תוחלף".

הסקר בדק למי יצביעו תושבי ירוחם בהתמודדות זוגית של ראש המועצה טל אוחנה מול יו"ר הליכוד נילי אהרון, 39% השיבו כי יצביעו לטל אוחנה מול 34% לנילי אהרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully