וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז שלמה חתם רשמית בלובן, מאמנו: "הוא מנהיג עם ניסיון"

הבלם שנרכש תמורת 1.2 מיליון יורו ממכבי נתניה, חתם לארבע שנים והוצג בקבוצתו הבלגית. מארק ברייס מרוצה: "יעניק לנו עוד אפשרויות במרכז ההגנה"

רז שלמה חותם על חוזה בשורות לובן/Nim-Group

רז שלמה, בלם נבחרת ישראל, הוצג היום (שני) רשמית בבלגיה כשחקנה החדש של לובן, בשורותיה חתם על חוזה לארבע שנים. כזכור, מכבי נתניה קיבלה עבורו כ-1.2 מיליון יורו וכעת הוא ישחק לראשונה בקריירה מחוץ לישראל. שלמה בן ה-23 הגיע לבלגיה יחד עם סוכנו אבי נמני, עבר את הבדיקות הרפואיות ולאחר החתימה גם עלה לראשונה על כר הדשא באצטדיון הביתי.

המאמן מארק ברייס בירך לאחר החתימה: "רז שלמה הוא שחקן הגנה צעיר שכבר הספיק לצבור ניסיון רב, כולל ברמה הבינלאומית. יש לו יכולות מנהיגות והוא מעניק לנו עוד אפשרויות במרכז ההגנה".

רז שלמה שחקן לובן עם סוכנו אבי נמני. Nim-Group,
רז שלמה עם סוכנו אבי נמני/Nim-Group

שלמה הצטרף לנתניה לפני שנתיים לאחר חמש שנים במדי הפועל תל אביב, ואט אט שיפר את מעמדו. בספטמבר אשתקד ערך הופעת בכורה בנבחרת ישראל, והפך לאחרונה לשחקן הרכב קבוע במדים הלאומיים, כאשר במשחק האחרון מול אנדורה גם כבש לראשונה.

קבוצתו החדשה לובן סיימה את העונה החולפת במקום העשירי בליגה הבלגית. הקבוצה הוקמה מחדש בשנת 2002 וחזרה לליגה הבכירה ב-2012. היא ביססה את עצמה מאז כקבוצת מרכז טבלה.

  • עוד באותו נושא:
  • רז שלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully