וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה בקשתו של ראש עיריית קריית מוצקין לעכב את השעייתו

חיים צורי, ראש העיר קריית מוצקין. יחצ, באדיבות המצולמים
ראש עיריית קריית מוצקין חיים צורי/באדיבות המצולמים, יחצ

בית המשפט העליון דחה הערב (ראשון) את בקשתו של חיים צורי לעכב את השעייתו מכהונתו כראש העיר קריית מוצקין תוך שערעורו מתנהל. השופטת דפנה ברק-ארז קבעה כי התיק ייקבע לדיון בפני הרכב "לא יאוחר מסוף שנת המשפט הנוכחית".

סנגוריו, עו"ד תמי אולמן, עו"ד יעקב שלומוביץ' ועו"ד יובל זמר מסרו לוואלה בתגובה: "בשים לב לימים שנותרו עד לסוף שנת המשפט, למעשה העתירה תיקבע לדיון תוך זמן קצר יחסית. יש לנו טענות כבדות משקל אשר ידונו בפני כב' ביהמ"ש בבוא היום".

ועדה ממשלתית הורתה לפני כשבועיים להשעות צורי למשך שנה. זאת, בשל שני כתבי האישום שהוגשו נגדו, בגין לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים וקבלת דבר במרמה.

בכך היא נעתרה לבקשת היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, המיוצגת על ידי עורך הדין ריצ'רד סאלח מפרקליטות מחוז חיפה. בנוסף, הוועדה ביקשה את עמדת היועמ"שית בסוגיית השעייתו האפשרית גם כיושב ראש החברה הכלכלית, חבר בוועדות שונות של מועצת העיר וכחבר במועצת אשכול המפרץ.

החלטת הוועדה התקבלה כמה חודשים לפני הבחירות המוניצפליות שייערכו ברחבי הארץ. צורי מכחיש את המיוחס לו, ובאמצעות סנגוריו תמי אולמן ויובל זמר יערער על ההחלטה לבג"ץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully