וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך בכיר לשעבר בוואלה: "שום מסוקר אחר לא קיבל את היחס של נתניהו ובני משפחתו"

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 12:30

יום נוסף של דיונים במשפט נתניהו נפתח, עם המשך הדיונים בתיק 4000. אבנר בורוכוב, לשעבר סגן ראש מערכת החדשות באתר וואלה!, טען כי הסיקור שקיבל רה"מ נתניהו "היה חריג בכל קנה מידה, שיטתי". עוד הוא הוסיף: "לא התבקשתי לסיקור מוטה כזה כלפי מסוקר אחר"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ואשתו שרה נתניהו. תומר נויברג, פלאש 90
ראש הממשלה בנימין נתניהו ואשתו שרה נתניהו/פלאש 90, תומר נויברג
"שום מסוקר אחר בוואלה! לא קיבל את היחס של נתניהו ובני משפחתו"

יום נוסף של דיונים במשפט נתניהו נפתח הבוקר (שלישי), עם המשך הדיונים בתיק 4000. אבנר בורוכוב, לשעבר סגן ראש מערכת החדשות באתר וואלה!, הגיע לבית המשפט המחוזי בירושלים שם העיד על התנהלות האתר בתקופה בה עבד במערכת.

בתחילת עדותו, בורוכוב טען כי "שום מסוקר אחר בוואלה! לא קיבל את היחס של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובני משפחתו". "זה היה חריג בכל קנה מידה, שיטתי", הוסיף. "עורך ראשי יכול לבקש לבצע מטלה, אבל תמיד יש דיון על זה. כאן, בנושאים האלה זה היה 'כי צריך' בלי להראות שיקולים מקצועיים", טען בורוכוב.

כשנשאל על הדומיננטיות של אילן ישועה כמנכ"ל החברה בעת ההיא, ובמה היא באה לידי ביטוי, בורוכוב סיפר כי "היה לו אכפת שתהיה מערכת חדשות עצמאית וחזקה", והבהיר: "היו לי איתו רק שיחות מסדרון".

בעז בן צור, עורך דינו של אפי נוה, ארכיון. ראובן קסטרו
סנגורו של נתניהו בתיק 4000, עורך הדין בעז בן צור/ראובן קסטרו

"האם אתה יודע על קשריו הכתובים של אילן ישועה עם שורה של פוליטיקאים בענייני סיקור?", שאל סנגורו של נתניהו בתיק 4000, עורך הדין בעז בן צור את בורוכוב, שהשיב: "לא, אני יודע תיאורטית שאפשר לפנות אליו בנושאים מסוימים. אבל אני לא מכיר משהו קונקרטי. בתור מי שהיה מנהל מחלקת החדשות, לא התבקשתי לסיקור מוטה כזה כלפי מסוקר אחר. אני לא מכיר עוד, הוא לא שיתף אותי בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully