וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יושב ראש חדש לוועד המנהל של המרכז להעצמת האזרח: פרופ' אסף אברהמי

15.6.2023 / 13:23

פרופ' אברהמי מתנדב במרכז בעשרים השנים האחרונות, מתוכן מכהן כחבר בוועד המנהל כעשור

אסף אברהמי. ינאי יחיאל,
פרופ' אסף אברהמי/ינאי יחיאל

פרופ' אסף אברהמי מונה אתמול (ד') ליושב ראש הוועד המנהל של המרכז להעצמת האזרח. פרופ' אברהמי מתנדב במרכז בעשרים השנים האחרונות, מתוכן מכהן כחבר בוועד המנהל כעשור. נשיאת המרכז היא דורה נזריאן ובין חברי הוועד המנהל של המרכז: פרופ' רוני גמזו, פרופ' יולי תמיר, פרופ' שמעון שטרית ורבים וטובים נוספים.

פרופ' אברהמי מכהן מ-2019 כמנכ"ל "חשבשבת" (מקבוצת חילן), אחד מספקי מערכות ה- ERP הגדולים בישראל, שהקים ומפעיל מערכת מידע כחול-לבן לניהול עסקי הארגון. אברהמי, רס"ן במיל. בחיל הים, ניהל בעבר את ידיעות טכנולוגיות מידע, חברת מערכות המידע של קבוצת ידיעות אחרונות, ואת PayMaxs, המפתחת מערכות למפעלי-פיס ממשלתיים והוביל אותה להצלחה גדולה בשוק האמריקאי. בנוסף, מכהן אברהמי כפרופסור אורח בפקולטה למדעי הנתונים וההחלטות בטכניון. הוא נולד וגדל בקריית שמונה, ומתגורר היום בישוב גילון ומכהן כחבר מליאה וחברת הנהלת המועצה האזורית משגב.

המרכז להעצמת האזרח הינו עמותה הפועלת בתחומי הממשל, ועוסקת באפקטיביות המגזר הציבורי וביישום התחייבויות הרשות המבצעת. המרכז מתמקד בקיום התחייבויות הממשל לאזרחים, יישום מדיניות ובהיבטים שונים הקשורים לתפקוד הממשל ויכולתו לממש ולהוביל שינויים לטובת הציבור. במסגרת זו, המרכז עוקב ומנטר את יישום החלטות הממשלה וחוקי הכנסת והנגשתם לציבור. המרכז הוקם ע"י יצחק פרויז נזריאן ז"ל בשנת 2003, והוביל לאורך השנים פעילות ציבורית ענפה בנושא שינוי שיטת הממשל וקידום היציבות השלטונית.

מהנהלת המרכז להעצמת האזרח נמסר: "אנחנו שמחים לבשר שחבר הוועד המנהל אסף אברהמי, פרופסור הברזל מהטכניון ומחברת "חשבשבת", הוא עכשיו יו"ר הוועד המנהל של המרכז להעצמת האזרח. אברהמי הוא מומחה לתעשייה וניהול, בהתמקדות במערכות מידע מתקדמות. לצד עבודתו העסקית והאקדמית, אסף מרבה לכתוב מאמרי דעה, בעיקר על פרקטיקות ניהוליות, על קבלת החלטות מבוססת מידע ועל חדשנות טכנולוגית בארגונים גדולים, ובמקביל גם על נושאים פוליטיים וחברתיים. בנוסף, בזמן שאנשים רגילים ישנים ונחים, הוא גם מתאמן ומתחרה בתחרויות מרתון, טריאתלון ואיש הברזל. אנחנו בטוחים שהוא יביא איתו לתפקיד יו"ר הוועד המנהל של המרכז את ההתמדה של רץ למרחקים ארוכים, את הראייה המתכללת של מנהל מנוסה ואת הסקרנות והרצון המתמשך ללמוד של איש אקדמיה. אנו בטוחים וסמוכים שיחד אתו נגיע רחוק".

במעמד המינוי, מסר פרופ' אברהמי: "אני שמח ונרגש על המינוי המהווה סגירת מעגל לאחר 20 שנות פעילות במרכז. יחד עם צוות המרכז האיכותי וגורמי המקצוע במשרדי הממשלה, נמשיך לפעול כפי שפעלנו בשני העשורים האחרונים לשיפור עבודת הממשלה והעצמת האזרח"

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully