וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינגהאם הוצג: "רצו שאשוב לפרמיירליג, אך לא יכולתי לסרב לריאל"

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 14:13

האנגלי סיפר על הבחירה במדריד: "הצטמררתי כששמעתי על ההתעניינות, רציתי לשחק מחוץ לאיזור הנוחות". על הבחירה במספר 5 של זידאן: "הוא השראה, אבל אני פשוט מנסה להיות ג'וד. קרוס ומודריץ'? אצמד אליהם, בטח יימאס להם ממני אחרי שבוע"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.6/ספורט1

אחרי שהשלימה את ההחתמה הכי גדולה של חלון ההעברות עד כה, ריאל מדריד הציגה היום (חמישי) את הרכש הנוצץ שלה ג'וד בלינגהאם. האנגלי שיחגוג בסוף החודש את יום הולדתו ה-20 נרכש מבורוסיה דורטמונד תמורת 103 מיליון יורו, ובבירת ספרד בונים עליו כיורש של לוקה מודריץ' וטוני קרוס ביום מן הימים. מעבר לסכום ששולם כעת לסגנית אלופת גרמניה, בעסקה נכללו בונוסים שיוכלו להגיע לעד 30 מיליון יורו נוספים.

בלינגהאם השלים את הבדיקות הרפואיות המסורתיות, ולאחר מכן במעמד חתימת החוזה הוצג לצד הנשיא פלורנטינו פרס כשהשניים אוחזים את החולצה עם המספר 5. מדובר במספר שהיה שייך בעבר לקשר אגדי של הבלאנקוס, זינדין זידאן, והקשר האנגלי יקווה לעמוד בציפיות הגבוהות. אגב, מספר זה היה שייך בעונה החולפת לשחקן הספסל חסוס ואייחו, שילבש כעת את המספר 24.

הנשיא פלורטינו פרס בירך את המצטרף החדש: "בלינגהאם בחר בריאל מדריד למרות ההתעניינות מקבוצות אחרות, הוא היה יכול ללכת לכל מועדון. אתה מגיע לכאן מקבוצה גדולה, ידידתינו בורוסיה דורטמונד, שיחסינו עימה מבוססים על כבוד הדדי. היית שחקן מכריע שם עם רגעים בלתי נשכחים. הברנבאו מחכה לך, המסע שלך מתחיל כאן היום". בלינגהאם עצמו מיעט לדבר בהצגה הרשמית ואמר: "זה היום שבו אני הכי גאה בחיי כי הצטרפתי למועדון הגדול בעולם".

לאחר מכן במסיבת העיתונאים הרחיב בלינגהאם: "הופתעתי כשסיפרו לי על ההתעניינות מריאל מדריד, הייתה לי צמרמורת. כל החברים בנבחרת רצו שאגיע לפרמיירליג, אולי זו הייתה האופציה הקלה יותר, אך רציתי לשחק מחוץ לאיזור הנוחות ולא יכולתי לסרב לריאל. הכסף לא חשוב לי, אני לא לוקח את זה בחשבון כשאני בוחר קבוצה".

על הבחירה במדריד הוסיף האנגלי הצעיר: "יש באנגליה הרבה כבוד כלפי ריאל מדריד. מצפייה במשחקים שלהם משנים קודמות אתה מבין מה היה כאן לפניך. למה מדריד ולא הפרמיירליג? זה לא שהמועדונים האחרים לא טובים, ריאל מדריד פשוט היא הגדולה ביותר בעיניי. הכבוד שיש לריאל באנגליה והרזומה שלה באירופה הוא עצום, ההיסטוריה שלה משכה אותי ואני רוצה להוסיף אליה עוד".

בלינגהאם הוסיף על הבחירה במספר 5 שאמור היה שייך בעבר לזידאן: "הוא השראה, אני מעריץ אותו, אבל אני לא מנסה להיות כמוהו. אני שחקן שונה, פשוט מנסה להיות ג'וד". על שיתוף הפעולה הצפוי לו עם לוקה מודריץ' וטוני קרוס הוסיף: "אני אצמד אליהם כדי ללמוד מהם, בטח יימאס להם ממני אחרי שבוע. הידע והניסיון שלהם יהיה נפלא בשבילי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ריאל מדריד עברה מתיחת פנים מאז סיום העונה עם עזיבתם של קארים בנזמה ומרקו אסנסיו, וגם של מריאנו דיאס ואדן הזאר. מעבר לחיפושים אחר חלוץ בכיר דוגמת קיליאן אמבפה או הארי קיין, במדריד צירפו הקיץ גם את המגן השמאלי פראן גרסיה בעוד בראהים דיאס חזר משלוש עונות השאלה במילאן.

אחרי הצגת בלינגהאם, הבלאנקוס צפויים להודיע בקרוב על חידוש החוזים של נאצ'ו וטוני קרוס שההסכם הנוכחי שלהם פג הקיץ, ובהמשך יעשו זאת גם עם לוקה מודריץ' ודני סבאיוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully