וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש מועצת שוהם: "החלטתי לעזוב את התפקיד היוקרתי"

עודכן לאחרונה: 14.6.2023 / 20:52

איתן פטיגרו, ראש מועצת שוהם, הודיע במפתיע כי לא יתמודד במערכת הבחירות הקרובה ויפרוש מתפקידו אחרי חמש שנים, "אני מאמין שנבחר ציבור, מנהיג, צריך את האומץ לבחור גם בבחירה הלא ברורה מאליה"

איתן פטיגרו, ראש מועצת שוהם. צילום יובל חן, אתר רשמי
איתן פטיגרו, ראש מועצת שוהם/אתר רשמי, צילום יובל חן

איתן פטיגרו, אחד מראשי המועצות הצעירים והמבטיחים של השלטון המקומי, הודיע במפתיע כי יסיים את תפקדיו בעוד כחמישה חודשים ולא יתמודד בבחירות.

הצטרפו לקבוצת העדכונים בוואטסאפ של וואלה! בחירות 2023

איתן פטיגרו - "לפני חמש שנים, הייתי מודאג מעתידה של שוהם. כסגן ומ"מ ראש המועצה ידעתי מול אילו אתגרים משמעותיים שוהם עומדת, וכי הם ישפיעו על עתיד היישוב עשרות שנים קדימה. זכיתי באמון התושבים ויצאתי לדרך.

כשאני נזכר במה שהניע אותי להתמודד לתפקיד ראש המועצה אני חש סיפוק, גאוה והשלמה - שימרתי וחיזקתי את שוהם, עמדתי בהתחייבויות מצע הבחירות שלי והשלמתי את היעדים שקבעתי לי ולמועצה.
בחלוף הקדנציה הגעתי להחלטה הלא פשוטה לסיים את שליחותי הציבורית ביישוב ולחזור להיות תושב מן המניין, כזה שפותח תקלות רק דרך מוקד 106 המצוין.

אין לי ספק שרבים ירימו גבה נוכח החלטתי: לעזוב תפקיד יוקרתי, בגיל צעיר, אחרי חמש שנים בלבד? אבל כפי שנהגתי לאורך כל הקדנציה- אני מאמין שנבחר ציבור, מנהיג, צריך את האומץ לבחור גם בבחירה הלא ברורה מאליה. משהשלמתי את הפרויקטים המורכבים עליהם עבדתי: שכונת הדרים, ייצוב מערכת החינוך, אופק כלכלי חיובי ושיקום תשתיות היישוב, אפשר וחשוב לפנות מקום לרעיונות חדשים. אני גאה על היקף העשייה שהספקנו בזמן קצר, למרות, אתגרי הקורונה ומשבר פוליטי מתמשך שהוביל להעדר תמיכה ותקצוב ממשלתיים.

בחמשת החודשים הקרובים אמשיך בפעילותי לטובת היישוב- אקדם פרויקטים, נדאג ליישוב נקי ומטופח ולפתיחה מוצלחת של שנת הלימודים. אני מקווה שהמועמדים בבחירות ינהלו מערכת בחירות נקיה, מכובדת ומכבדת. שהם ישמרו על גאוות היחידה שלנו, ויזכרו ששוהם היא הבית של כולנו."

  • עוד באותו נושא:
  • שוהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully