וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "נאמרו הרבה שקרים. בטוח היה בברצלונה מי שלא רצה אותי"

הפרעוש הסביר את החלטתו לחתום באינטר מיאמי: "לא רציתי להיות שוב בסיטואציה שחוויתי לפני שנתיים, ולהפקיד את עתידי בידי אחרים. שם את המשפחה בפוקוס. האשימו אותי בדברים שקריים, התעייפתי. אשמח לחזור בתפקיד מקצועי. פריז? עוזב בתחושות מעורבות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

אחרי שהחליט לא להמתין לברצלונה, ובמקום זאת בחר באינטר מיאמי להיות קבוצתו הבאה בתום קדנציה בת שניים בפריז סן ז'רמן, ליאונל מסי העניק הערב (רביעי) ראיון לעיתונים הקטלאנים "ספורט" ו"מונדו דפורטיבו" על מנת להסביר את הצעד המפתיע.

"רציתי מאוד לחזור והתמלאתי בציפיות, אבל אחרי מה שחוויתי כשעזבתי, לא רציתי להיות שוב בסיטואציה דומה, ולחכות לראות מה קורה ולהפקיד את עתידי בידיים של מישהו אחר", נימק מסי. "שמעתי שהם היו צריכים למכור שחקנים או להפחית להם את השכר, ולמען האמת לא רציתי לקחת אחריות על משהו כזה. קיבלתי החלטה לחתום באינטר מיאמי. העסקה עוד לא נסגרה ב-100%, עדיין נותרו כמה פרטים לסכם, אבל החלטנו להמשיך הלאה. אם לא חזרה לברצלונה, רציתי לעזוב את אירופה, לצאת מהפוקוס ולחשוב יותר על המשפחה שלי".

"רציתי לקחת את ההחלטה בעצמי, מתוך מחשבה על המשפחה שלי", המשיך הכוכב. "אמנם שמעתי שהליגה הספרדית אישרה הכל כדי שאחזור, עדיין היו צריכים לקרות עוד הרבה דברים. כבר האשימו אותי בהרבה דברים שקריים במהלך הקריירה שלי בברצלונה, וקצת התעייפתי. לא רציתי לעבור את זה שוב. גם כשעזבתי, הליגה התירה את הרישום שלי ובסוף זה לא יכול היה לצאת לפועל. נאלצתי אז לעבור לפריז מהרגע להרגע, ולחיות בבית מלון זמן רב, כשהילדים שלי צריכים ללכת לבית הספר. ברמה המשפחתית השנתיים האחרונות היו כל כך רעות, שלא נהניתי. היה לי חודש מדהים שבו זכיתי במונדיאל, אבל חוץ מזה היה לי קשה. אני רוצה לחזור ליהנות עם המשפחה שלי, לכן החלטתי כך. אחרי שזכיתי בהכל, רציתי שקט. המשפחה שלי ואני מעולם לא רצינו לעזוב את ברצלונה, הם היו מלאי תקווה לחזור, אבל גם מתלהבים מהשינוי שבדרך. הם כבר יותר מרגילים לפריז".

שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי בחימום. Julian Finney, GettyImages
שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי בחימום/GettyImages, Julian Finney

הפרעוש הדגיש כי הצעד לא נובע משיקול כלכלי: "כסף מעולם לא היווה בעיה או מכשול בשבילי. אפילו לא דיברנו על חוזה, לא הגיעה הצעה רשמית כי עוד לא נסגר כלום ולא ידענו אם זה יתאפשר. הייתה כוונה, אבל לא דיברנו על כסף, אם כסף היה העניין - הייתי חותם בערב הסעודית. ההחלטה שלי קשורה לדברים אחרים".

מסי הבהיר כמה פגעו בו חלק מהדיווחים בתקשורת: "כל כך הרבה דברים נאמרו, כל כך הרבה דברים הודלפו, כל כך הרבה שקרים נאמרו, אבל אני לא יכול לצאת ולהכחיש את כל מה שנאמר. אני רואה שיש הרבה עיתונאים שמספרים הרבה שקרים. ושום דבר לא קורה. למחרת שוב מספרים שקר נוסף, ושום דבר לא קורה. כן, היו הרבה דברים שהפריעו לי, למשל כשדיברו הרבה על המשפחה שלי, שאמרו שלבן שלי היה רע, כשזה היה הפוך. הילדים שלי לא רוצים לעזוב בגלל חוסר הסתגלות שלהם. כשהם מתעסקים עם המשפחה שלי ומתחילים לדבר על דברים כאלה בלי לדעת כלום - זה מפריע לי קצת יותר מכל השקרים האחרים".

גם גורמים מסוימים בברצלונה, כך חושב הארגנטינאי, לא רצו לראות את הקאמבק קורה: "סביר להניח שהיו אנשים במועדון שלא רצו שאחזור, כמו שקרה כשעזבתי. בטוח יש חלק בהנהלה שחושב שחזרה שלי לא נכונה למועדון. יש קצת תחושה של פצע פתוח, כי לא זכיתי להיפרד מהקהל כמו שהגיע לי וכמו ששחקנים אחרים זכו לעשות. הציגו אותי בתור הרע בסיפור, ולא אהבתי את זה כי זה לא היה המצב. הייתי רוצה מתישהו להיפרד באמת, בצורה שאני מרגיש".

עם זאת, שיאן התארים בתולדות הכדורגל העולמי הבהיר שהיה רוצה לחזור לברצלונה בעתיד בתפקיד מקצועי: "ברור שהייתי רוצה להיות קרוב למועדון. מה שכן, אני הולך לגור בברצלונה. זה אחד הדברים שמאוד ברור ביני לבין אשתי, עם הילדים שלי. אני לא יודע מתי אבל אני מקווה שיום אחד אוכל לתרום משהו למועדון ולעזור לו, כי זה מועדון שאני אוהב, כמו שתמיד אמרתי. אני מעריך את האהבה ששקיבלתי פה מאנשים במהלך הקריירה שלי, והייתי רוצה להיות כאן שוב, כן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ליאונל מסי פריז סן ז'רמן. GettyImages
שם את המשפחה בפוקוס. מסי/GettyImages

עוד כדורגל עולמי

מסי נשאל על הדיווחים שסרג'יו בוסקטס וג'ורדי אלבה יחברו אליו: "זה אחד מהדברים שנאמרו, שאני נוסע עם בוסקטס וג'ורדי לערב הסעודית, שכבר סידרנו הכל. לא, כל אחד מחפש את העתיד שלו. ברור שחשבתי עליהם ועל מה שהם הולכים לעשות, אבל אף פעם לא הסכמנו ללכת לשום מקום ביחד. את ההחלטה שלי קיבלתי בעצמי ואני לא יודע מה הם הולכים לעשות".

לגבי התקופה בפריז סן ז'רמן הוא אמר: "אני מסיים בתחושות מעורבות. האמת היא שהשנה הראשונה ייתה קשה עבורי, בגלל סיבות שונות. בשנה השנייה, בששת החודשים הראשונים הרגשתי ממש טוב, אבל המונדיאל פגע בהרבה קבוצות. קיוויתי שהעונה תסתים אחרת, אבל היי, אלה היו שנתיים שהיו קשות עבורי, אבל מאחוריי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully