וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 33 שנים: האחיין של פיני בדש יתמודד מולו בבחירות בעומר

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 9:48

ארז בדש, אשר מונה לתפקיד ראש מועצת נאות חובב לפני כשנה הודיע הבוקר על כוונתו לסיים את תפקידו ולהתמודדות בבחירות לראשות הישוב עומר נגד פיני בדש, בן דודו, ראש המועצה המיתולוגי

כשנה לאחר שמונה לתפקיד ראש המועצה התעשייתית נאות חובב, הודיע הבוקר ארז בדש על
החלטתו לסיים את תפקידו כראש המועצה ויתמודד לראשות הישוב היוקרתי עומר שליד באר שבע. ארז בדש, הוא אחיינו של פיני בדש, מי שיושב על כסא ראש המועצה כבר 33 שנים.

הבוקר, שלח ארז בדש מכתב לצוות ההנהלה, העובדים ומנהלי המפעלים במועצה ובו הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו. במכתב ששלח הודה בדש לכל אחד ואחת מאנשי הצוות במועצה: "אני מאחל לכם הצלחה מקרב ליבי בהמשך קידום ופיתוח התעשייה הישראלית וסמוך ובטוח שביחד עם הצוות המקצועי, הנאמן והחזק של עובדי המועצה, הפורומים המשותפים והשיח שיצרנו יחד יימשך שיתוף הפעולה הפורה והמקדם בין המועצה למפעלים לטובת קידום התעשייה והפיתוח עבור תושבי הנגב ומדינת ישראל כולה".

בין הישגיו הבולטים של ארז בדש במהלך כהונתו, יש לציין את השקת התוכנית האסטרטגית הרב שנתית אותה הוא מוביל בשיתוף רמ"י והוועדה המחוזית של מנהל התכנון במחוז דרום. תכנית שתספק מענה תכנוני ארוך טווח לפיתוח התעשייה הכימית במדינת ישראל.

הצטרפו לקבוצת העדכונים בווטסאפ - וואלה! בחירות 2023

ארז בדש מתמודד לראשות הישוב עומר. צילום: אלעד מלכה, אתר רשמי
ארז בדש מתמודד לראשות הישוב עומר/אתר רשמי, צילום: אלעד מלכה

בטרם הודעתו על סיום תפקידו בפני העובדים ומנהלי המפעלים, פנה ארז בדש למשרד הפנים וביקש לעדכן אותם בהחלטתו. כזכור, ארז בדש, אל"מ ומפקד נפת נגב בפיקוד העורף לשעבר, מונה לתפקיד ראש המועצה לאחר שמילא שלל תפקידים ציבוריים ומוניציפאליים בהם: מנכ"ל וגזבר המועצה האזורית תמר, מנכ"ל תאגיד המים האזורי "מי שבע", מנכ"ל מיתר שירותים מוניציפליים, מנכ"ל הפועל באר שבע בכדורגל, מנכ"ל חברת כיוונים- החברה העירונית של עיריית באר שבע ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully