וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר ראש העין שוקל לפרוש

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 9:12

שלום בן משה, ראש העיר ראש העין שוקל לא להתמודד בבחירות הקרובות, בימים הקרובים צפוי לפרסם על המשך דרכו הפוליטית. המועמד לראשות העיר רז שגיא: "מזה עשור שראש העין הוזנחה והלכה לאחור"

שלום בן משה, ראש העיר ראש העין. צילום: שרית צרפתי, אתר רשמי
שלום בן משה, ראש העיר ראש העין/אתר רשמי, צילום: שרית צרפתי

בן משה, מי שהיה קצין חינוך ומשטרה צבאית ראשי, נבחר לראשות העיר ראש העין בשנת 2013 עם 56% הצבעה של תושבי העיר, בבחירות 2018 התמודד וזכה בסיבוב שני מול רז שגיא עם 52% וזכה לקדנציה שנייה.

בימים אלו, בוחן ראש העיר בן משה את המשך צעדיו הפולטיים ועל פי מקורביו הוא שוקל להודיע כי הוא פורש מהחיים הפוליטים ולא יתמודד בבחירות הקרובות, בן משה צפוי לפרסם את החלטתו ביומיים הקרובים.

בין המועמדים להחליף את בן משה, אל"מ רז שגיא, עו"ד ישי אדוארד, חבר המועצה חנוך עוז, יושב ראש מרצ, עומר שכטר ועומר רצון.

הצטרפו לקבוצת העדכונים בווטסאפ - וואלה! בחירות 2023

רז שגיא מועמד לראשות העיר ראש העין. צילום: חגית פרנקל, אתר רשמי
רז שגיא מועמד לראשות העיר ראש העין/אתר רשמי, צילום: חגית פרנקל

המועמד לראשות העיר רז שגיא: לראש העין קיים פוטנציאל מדהים שחייבים לממש. 10 שנים חברי סיעתי ואני חותרים לשינוי שכל כך נדרש לעיר. אני מאמין בכך כל מאודי וזה ייעודי. ברור לי שכאשר אנהיג את העיר, אני אוביל אותה למקום אחר, טוב יותר, איכותי ומתקדם הרבה יותר. אני יודע שזו נשמעת קלישאה אבל אני באמת בא לשרת ציבור. זו המהות.

יש לנו שורת נושאים בוערים ועצומים שצריך לטפל בהם בדחיפות כבר מיום העבודה הראשון: תחנת הכוח שאושרה לצערי בתחילת השבוע - שוב בגלל הנהגת עיר חלשה ואני נערך לעצור אותם בבג"צ- כי לא אוותר, רעש המטוסים והחזרת קו המטרו. ובמקביל צריך להפוך את העירייה למנגנון יעיל, להוסיף למבנה הקיים תקנים ולקבוע תוכנית עבודה אמיתית שתקדם את ראש העין. ולבסוף, זה נשמע באנלי, אבל...מגיע לראש העין קניון גדול, בריכות שחייה, בתי קולנוע ומקומות בילוי לצעירים ולנוער.

ראש העין תעבוד על חזון ל-10-20 שנים קדימה, שממנו נגזור תוכנית 5 שנתית. נפעל תמיד בשיתוף התושבים, בשקיפות ובסיוע משרדי הממשלה. מזה עשור שראש העין הוזנחה והלכה לאחור ודי! עכשיו הגיע זמנה. כי באמת שאין לנו עוד 5 שנים לבזבז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עומר רצון מתמודד לראשות העיר- "מהלך אצילי ומכבד של ראש העיר"

עומר רצון מתמודד לראשות העיר ראש העין. צילום: ראובן קפוצ'ינסקי, אתר רשמי
עומר רצון מתמודד לראשות העיר ראש העין/אתר רשמי, צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
  • עוד באותו נושא:
  • ראש העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully