וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עזיבת טננבאום: משפתי חתם לשנתיים במכבי תל אביב

30.5.2023 / 15:39

הצהובים נפרדו משוער המשנה שסיים את חוזהו ועזב לאחר שבע עונות. במקומו הגיע שוער המשנה של מכבי חיפה, שעשה את המעבר מירוק לצהוב כאשר בהסכם אופציה לעונה נוספת: "יודע בדיוק כמה המועדון הזה גדול"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

לא בכל יום מקבלים מעבר בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, אך היום (שלישי) קיבלנו מעבר שכזה בשלב מוקדם מאוד של חלון ההעברות. מכבי תל אביב הודיעה על החתמתו של השוער רועי משפתי, זמן קצר אחרי שפרסמו כי דניאל טננבאום יעזוב בתום שבע עונות בצהוב.

משפתי בן ה-30, הרכש הראשון של הצהובים הקיץ, חתם במועדון לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת. "זה רגע מאושר עבורי בקריירה ואני מאושר להצטרף למועדון בסדר גודל של מכבי תל אביב", אמר משפתי, "גדלתי בראשון לציון ורוב העיר אוהדת את מכבי תל אביב, כך שאני יודע בדיוק כמה המועדון גדול ואיזה אוהדים נפלאים יש לו. אני כבר מחכה לרגע בו אשחק מולם בבלומפילד".

השוער הגיע לירוקים לפני שנתיים ממ.ס. אשדוד, שימש כמחליפו של ג'וש כהן במהלך הזכייה בשתי האליפויות ואף לבש את אפודת השוער הראשון בזמן שכהן נעדר לתקופה ממושכת.

דניאל טננבאום, שוער מכבי תל אביב. לירון מולדובן
עזב את הצהובים. טננבאום/לירון מולדובן

עוד במכבי תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עוד קודם לכן כאמור נפרדו הצהובים מדניאל טננבאום, שעזב עם סיום חוזהו אחרי 110 הופעות בצהוב. טננבאום בן ה-28, שהגיע בקיץ 2016 מפלמנגו הברזילאית, זכה עם הצהובים בשתי אליפויות, גביע המדינה, שלושה גביעי טוטו ושני גביעי אלוף האלופים. בעונת האליפות ב-2019/20 שבר שיא ישראלי כששמר על רשת נקייה במשך 1272 דקות - למעלה מ-13 משחקים.

במשך שתי עונות (2019/20 ו-2020/21) היה טננבאום השוער הבכיר של הקבוצה עם מכירת פרדראג ראיקוביץ' והיכולת הרעה של מחליפו אנדראס יאניוטיס, אך בתחילת עונת 2021/22 נפצע ואיבד את מקומו לדניאל פרץ, ששמר על אפודת השוער הראשון בשנתיים האחרונות.

השוער שסיים את חוזהו בקרית שלום הוזכר כמועמד להגיע למ.ס. אשדוד, שסימנה גם את אריאל הרוש ואריק ינקו כמחליפים אפשריים ליואב ג'רפי. בכך, טננבאום הצטרף למספר שחקנים שכבר עזבו עם סיום החוזים שלהם כמו אבי ריקן, אנדרה ז'ראלדש ומאור קנדיל, בעוד רארש איליה שב לניס עם סיום הסכם ההשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully