וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון לציון כנראה הוכרעו הבחירות לפני שהתחילו: ראש העיר לשעבר דב צור הודיע כי לא יתמודד

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 12:27

דב צור, ראש העיר ראשון לציון לשעבר, הודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות והעביר - "לפני מספר שנים נגזלה ממני הזכות להמשיך ולכהן כראש העירייה ולתרום לעיר כמיטב יכולתי ועם הניסיון הרב שצברתי ."נגזלה" היא מילה קשה אך אין דרך פשוטה יותר לתאר את הנסיבות"

אחרי שתיקה ארוכה של מספר שנים הודיע דב צור, כי לא יתמודד לראשות העיר ראשון לציון במערכת הבחירות הקרובה ולמעשה הוציא את עצמו מהמערכת הפוליטית. עד כה לא הודיעו מועמדים בעלי סיכוי להדיח את ראש העיר רז קינסטליך, כך שלמעשה, ברגע שדב צור יצא מהמירוץ, נראה כי נסללה הדרך לקדנציה שנייה לראש העיר המכהן.

הצטרפו לקבוצת העדכונים בווטסאפ - בוחרים וואלה! - בחירות 2023

בחודש יוני 2022 התפרסם בוואלה, סקר של מכון המחקר 'מאגר מוחות': 75% מתושבי ראשון לציון חושבים שראש העירייה רז קינסטליך צריך להמשיך לקדנציה נוספת. בהתמודדות אפשרית מול דב צור, ראש העיר לשעבר, מביס קינסטליך את צור בפער אדיר של 76% מול 14% לצור.

בהודעה לתומכיו כתב דב צור - "אחרי התלבטות קשה, החלטתי שלא להתמודד שוב בבחירות המוניציפליות הקרובות. אני יודע שאני גורם בהחלטה זו אכזבה להרבה מאוד אנשים. אני מבקש את סליחתם על כך, אך בה בעת אני מבקש את הבנתם".

ראש עיריית ראשלצ דב צור ששוחרר ממעצר בית הגיע למשחקה של קבוצת הכדורסל המקומית בליגת העל, 24 בדצמבר 2017. יוסי ציפקיס
ראש עיריית ראשלצ דב צור ששוחרר ממעצר בית הגיע למשחקה של קבוצת הכדורסל המקומית בליגת העל, 24 בדצמבר 2017/יוסי ציפקיס

צור נפרד מתומכיו

במשך למעלה מ-35 שנים אני פעיל ציבור בעירי ראשון לציון : בענף הכדוריד , בכדורגל , בעמותות שונות , כחבר מועצת העירייה במשך 25 שנים, כסגן ראש עירייה וכעשר שנים ראש העיר. נתתי לעיר בשנותי הטובות והיפות ביותר את מרצי, כישורי, הידע והניסיון שלי באהבה אין קץ . וקבלתי בתמורה הערכה, אהבה ותודה שלא יסולאו בפז.

להיות ראש העיר של ראשון היה חלום של נער בן 15 שהוגשם. הייתי בר מזל על הגשמה זו ואודה לעולם לאלוהים ולכם כציבור על כך. תמיד ולתמיד הייתי ואהיה ראשוני גאה, נאמן לעיר ואוהב אותה בכל נפשי , כך מיומי הראשון עלי אדמות ועד יומי האחרון.

הייתי שותף ובחלק מהזמן מנהיג של יוזמות ופעולות שמותירות ויותירו חותם בעיר בהווה ובעתיד ויש בי גאווה אין קץ ותודה אינסופית על ההזדמנות הנפלאה להשפיע על תבנית נוף עיר- מולדתי .

לפני מספר שנים נגזלה ממני הזכות להמשיך ולכהן כראש העירייה ולתרום לעיר כמיטב יכולתי ועם הניסיון הרב שצברתי . "נגזלה" היא מילה קשה אך אין דרך פשוטה יותר לתאר את הנסיבות בהן נמנע ממני להמשיך ולהוביל את העיר האהובה שלי.

בחודשים האחרונים התלבטתי רבות האם ראוי ומתאים שאעמיד את מועמדותי בבחירות הקרובות לראשות העיר .

לא הסתרתי את חוסר שביעות רצוני ממצבה של העיר ומהאיכות הירודה לטעמי של הנהגתה הנוכחית הדרך שבה צועדת העיר אינה טובה ואינה דרכי.

לא יכולתי להתעלם מאלפי הפניות אלי ,שלכם תושבות ותושבים יקרים, בחוף הים, בסופרמרקט, סתם ברחוב, בפייסבוק ובטלפון המפצירות בי לשוב ולהתמודד. הרעפתם עלי כמות אדירה של הערכה ואהבה שאף איש ציבור לא יכול להישאר אדיש אליה. רגשתם אותי מאוד.

בסוף, זו החלטה אישית ולא רק ציבורית. היא משקללת את צרכי העיר אבל גם את רצונותי ואת הדרך שעברתי בשנים הטובות ובשנים הקשות ( ולצערי היו באחרונה שנים קשות מאוד).

אחרי התלבטות קשה, החלטתי שלא להתמודד שוב בבחירות המוניציפליות הקרובות. אני יודע שאני גורם בהחלטה זו אכזבה להרבה מאוד אנשים . אני מבקש את סליחתם על כך , אך בה בעת אני מבקש את הבנתם.

אין לי כוונה לנטוש את הציבוריות בראשון ובכלל. העיר יקרה לי מאוד. ולכן אפעל במערכת הבחירות הקרובה בכל כוחי ויכולתי ואני משוכנע שבכוחות משותפים עם רבים וטובים יימצא מועמד/ת ראוי/ה לעמוד ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully