וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות בעומר: הגזברית של דימונה שחולמת להיות ראש המועצה

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 19:08

סימה כחלון מי שהיתה גזברית עיריית דימונה הודיעה על התמודדותה לראשות מועצת עומר, האם היא תדיח מכסאו את פיני בדש אחרי 33 שנות שלטון?

הישוב היוקרתי עומר נמצא ליד באר שבע, פיני בדש הוא ראש המעצה המיתולוגי שסוגר 33 שנות שלטון עח כסא ראש המועצה והוביל את הישוב, להיות הסביון של הדרום. בדש נחשב בין ראשי הערים הוותיקים בישראל, כפי שהתפרסם בכתבה שפרסמנו בוואלה!.

סימה כחלון התמודדה מולו בבחירות 2018 והפסידה לו ב 87 קולות, כעת חמש שנים אחרי, היא חוזרת להתמודד על ראשות המועצה, פיני בדש עדין לא הכריז אם ירוץ לבחירות הקרובות.

גזברית עיריית דימונה, סימה כחלון, תתמודד בבחירות הקרובות על תפקיד ראש מועצת עומר בתקווה לרשת את הראש הנוכחי, פיני בדש. על כוונתה היא הכריזה לאחרונה, לאחר שהודיעה על התפטרותה מעיריית דימונה. אם כחלון תנצח, היא תהיה האישה הראשונה בתפקיד והגזברית השנייה מדימונה שזוכה לעמוד בראש מועצה: קדם לה הגזבר הקודם, שמעון מזוז, שניצח במיתר בבחירות שהתקיימו ב-2018.

פיני בדש ראש מועצת עומר. צילום: יח"צ, אתר רשמי
פיני בדש ראש מועצת עומר/אתר רשמי, צילום: יח"צ
סימה כחלון מועמדת לראשות מועצת עומר. באדיבות המצולמים
סימה כחלון מועמדת לראשות מועצת עומר/באדיבות המצולמים

כחלון רואה בהתמודדות שלה שליחות אמתית. לדבריה, בכוונתה להביא ליישוב רוח חדשה, רוח של צמיחה והתפתחות שתהפוך את עומר ליישוב המוביל בישראל.

כחלון, 55, נולדה וגדלה בבאר שבע כבת בכורה מתוך ארבעה ילדים. נשואה ליעקב, מנהל עסקי בכיר ולשעבר סמנכ"ל בכי"ל וסגן אלוף במיל', אימא ליובל מתמחה במשפטים, ירדן איש כוחות הביטחון ודרור חיילת בחיל האוויר. בצבא שירתה כקצינת קישור ולאחר מכן כקצינת כוח אדם קבע בפיקוד דרום.

ב-25 השנים האחרונות עבדה במספר תפקידי ניהול כלכליים: שותפה במשרד רואי חשבון "בהט ושות", סמנכ"לית כספים ושיווק ב"שגיב" (מפעל תעשייתי בנגב), מנכ"לית "יעדים" החברה לפיתוח עסקי באר שבע, מנהלת הכספים של חצרים, וגזברית עיריית דימונה - תפקידה כיום.

הובילה תהליכים ופריצות דרך רבות בארגונים בהם עבדה שהביאו לצמיחה משמעותית בתקופת עבודתה. לתפקיד בכוונתה להביא אתה הכרות מעמיקה עם השלטון המקומי ומערכת יחסים מצוינות עם מערכות השלטון בישראל. שיטת הניהול שלה מבוססת על שיתוף, הקשבה ושקיפות, מה שמביא תמיד לשיפור בביצועים ומצוינות

  • עוד באותו נושא:
  • עומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully