וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של דראפיץ': שי ברדה מונה למאמן עירוני קרית שמונה

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 14:51

מי שהיה שותפו של דראפיץ' במכבי נתניה ובית"ר ירושלים, ינסה להחזיר את הקבוצה הצפונית לליגת העל: "אעשה כל שיידרש כדי להחזיר את המועדון למקומו הטבעי"

תקציר: עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים 2:3/ספורט1

מאמן חדש לעירוני קרית שמונה: אחרי שנשרה לליגה הלאומית, הקבוצה מהצפון הודיעה היום (שלישי) על מינויו של שי ברדה למאמנה החדש. ברדה מחליף בתפקיד את סלובודן דראפיץ', מי שהיה שותפו לאורך הדרך במכבי נתניה ולאחר מכן בבית"ר ירושלים.

"שמח לחתום במועדון כמו קרית שמונה. מודה לאיזי על האמון ועכשיו זה הזמן למעשים", אמר ברדה לאתר הרשמי, "אעשה כל שידרש כדי להחזיר את המועדון החשוב הזה, שזכה בכל תואר אפשרי בארץ, למקום הראוי לו. מאחל לכולנו בהצלחה".

מאמן מכבי פתח תקוה שי ברדה. אודי ציטיאט
ינסה הפעם להשלים עונה מלאה בלאומית. שי ברדה/אודי ציטיאט

כזכור, ברדה פוטר במהלך העונה החולפת ממכבי פתח תקוה לאחר שזו נקלעה למשבר ורשמה ארבעה הפסדים רצופים. בני לם החליף את ברדה בתחילת השנה והצעיד את המלאבסים לליגת העל. כעת, ברדה ינסה לעשות זאת בעונה הבאה עם הצפוניים שיעברו כמובן שינויים מאסיביים בסגל שלהם.

עירוני קרית שמונה תהיה התחנה השלישית של ברדה כמאמן ראשי לבדו, אחרי שלפני זה עמד על הקווים של הפועל נוף הגליל ומכבי פתח תקוה. בעבר ברדה עבד בשיתוף פעולה עם סלובודן דראפיץ' בבית"ר תל אביב רמלה, בית"ר ירושלים (שתי קדנציות) ומכבי נתניה. בתחילת דרכו המקצועית אימן במחלקות הנוער של הפועל כפר סבא והפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully