וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרית ריינר פרומקס תמונה ל-Chief Technology Officer ב-Payoneer

15.5.2023 / 20:23

במסגרת תפקידה, ריינר פרומקס, כלת פרס בטחון ישראל וסגנית נשיא במיקרוסופט מחקר ופיתוח, תנהל את מעבר מערכות החברה לענן, תוך ניהול פיתוח הענן הפיננסי הגדול בעולם במרכז המחקר והפיתוח של החברה בישראל

שרית ריינר. נעה זני,
שרית ריינר-פרומקס/נעה זני

Payoneer חברת הטכנולוגיה הפיננסית המאפשרת לעסקים קטנים בכל העולם לעשות עסקאות, עסקים ולגדול בצורה גלובלית מודיעה היום על מינויה של שרית ריינר פרומקס לתפקידChief Technology Officer. במסגרת תפקידה, היא תנהל את מעבר מערכות החברה לענן, תוך ניהול פיתוח הענן הפיננסי הגדול בעולם במרכז המחקר והפיתוח של החברה בישראל.

שרית ריינר פרומקס מצטרפת לחברה לאחר כהונה כסגנית נשיא בחטיבת האבטחה העולמית של מיקרוסופט והובלת מחקר ופיתוח של מוצרי אבטחה. כמו כן, כיהנה כחברת הנהלה במרכז הישראלי של מיקרוסופט. קודם לכך, שירתה כ-20 שנה במערכת הביטחון בתפקידים טכנולוגיים בכירים, תוך פריצת דרך כאחת מחלוצות הסייבר הישראלי. במהלך שירותה הוענק לשרית פרס בטחון ישראל.
לצד אלו, העיסוק בהעצמת האדם והסיוע לקהילה משולבים בעבודתה של שרית בפרויקטים ייעודיים לגיוון העובדים בהייטק, ונוכחים באופן יומיומי בגישתה הניהולית.

שרית ריינר פרומקס, ה-CTO הנכנסת: "אני שמחה להיכנס לתפקיד משמעותי בחברה גלובלית שמסייעת לעצמאיים ובעלי עסקים להתפרנס ולתרום לצמיחה כלכלית ושיפור איכות החיים בכל רחבי העולם. Payoneer היא חברה בינלאומית וחזקה עם שורשים ישראלים איתנים וביסוס אדיר בארץ. לפנינו ניצב פרויקט פורץ דרך של בניית הענן הפיננסי הגדול בעולם, שיעביר בכל יום מיליארדי דולרים באופן מאובטח ומיידי. אני מחכה בקוצר רוח להתחיל לעבוד עם עובדי החברה בכל העולם ולהוביל אותנו לפרק חדש של שירותים מאובטחים יותר, מהירים יותר ומתקדמים יותר".

אסף רונן, CPO: "היום פיוניר צועדת צעד משמעותי ונוסף לעבר היותה חברת פינ-טק המבוססת ענן. שרית מביאה לחברה ניסיון חשוב וארוך שנים בתחום הסייבר וידע טכנולוגי אדיר, מגוון ומקצועי. מעבר לכך, היא מבטאת בעבודתה ערכים של אנושיות, סובלנות וראייה חברתית עמוקה וחשובה. אנו בטוחים שמעבר לניהול החשוב של הרחבת פעילותה הטכנולוגית של Payoneer בארץ, היא תביא ערך מוסף ביכולותיה האנושיות והארגוניות, בראייה לרוחק ובחזון לייצר חברה טובה יותר ועולם טוב יותר. אנחנו נרגשים לשתף את שרית כמובילה בתחומה בחזון החברה: יצירת כלכלה חופשית, הוגנת וצומחת ללא הגבלה של גבולות גאוגרפיים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully