וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצולי השואה זועמים על האמירה של דורון מדלי: "מוטב שיתנצל"

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 16:20

ההתבטאות של יוצר השיר "יוניקורן" במהלך שידור האירוויזיון הביאה לפניות לרשות לזכויות ניצולי השואה, שמסרה מטעמה: "אנחנו ממליצים למדלי לא להתחבר למסרי השנאה שגדולי האנטישמים משתמשים בהם"

דורון מדלי במסיבת עיתונאים אחרי גמר אירוויזיון 2023/יניב דורנבוש

אמירתו של דורון מדלי ממשיכה להדהד. כזכור, יוצר השיר "יוניקורן" אמר במהלך שידור האירוויזיון בכאן 11: "כל הקייס שלנו בעולם זה שאנחנו שנואים. זאת אומרת, הייתה שואה, אבל היא הייתה לפני 75 שנה, 80 שנה עוד מעט. אפשר להתקדם לסיפור חדש, זה נורא משעמם. מיצה נורא. מיצה את עצמו. בעיניי, באמת".

ההתבטאות הביאה לפניות לרשות לזכויות ניצולי השואה, הגוף של מדינת ישראל האחראי על הניצולים. רונית רוזין, מנהלת הרשות, מסרה: "147,900 ניצולי השואה שחיים כיום בישראל הם הסיפור הישן והחדש של מדינת ישראל. הם האנשים שנלחמו, שנאבקו וששרדו את הזוועה הגדולה ביותר שהייתה אי פעם כדי שתהיה המשכיות לעם היהודי וכדי שכולנו נהיה כאן במדינת ישראל.

"אני מציעה לדורון מדלי להיות עם קצת פחות 'דאווין' והרבה יותר רגישות לנושא, ולא להתחבר למסרי השנאה שגדולי האנטישמים משתמשים בהם. קיבלנו פניות רבות מניצולי שואה שהאמירה המקוממת הזאת פגעה בהם באופן אישי, ועוד כזאת שמגיעה ממי שנשלח לייצג את מדינת ישראל והתעטף ללא הפסקה בדגל ישראל. מוטב שמדלי יתנצל, ויקדיש מכישרונו הרב לטובת קידום המודעות לנושא השואה".


כמה מלא בעצמו דורון מדלי צריך להיות כדי לבוז בשידור למתחרים באירוויזיון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully