וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכש ראשון לעונה הבאה: בראיין אנגולה סגר במכבי תל אביב

3.5.2023 / 12:58

אחרי שהצליחו להשאיר את השלד שמוביל אותם, הצהובים מתפנים לרענון וחיזוק הסגל. הגארד/פורוורד הקולומביאני (29, 1.98), שכיכב בעבר בנס ציונה ומשחק כיום בקרשיאקה, יצטרף ללורנזו בראון, ווייד בולדווין וג'ון דיברתולומיאו בקו האחורי

שחקני מונאקו חוגגים את הניצחון על מכבי תל אביב במשחק 3/מתוך האתר הרשמי של מונאקו

עונת היורוליג של מכבי תל אביב עדיין לא הסתיימה, ומחר (חמישי) היא תנסה לגרור את מונאקו למשחק חמישי ומכריע בקרב על הכרטיס לפיינל פור, אבל ההכנות של הצהובים לעונה הבאה בעיצומן. לאחר שרוב השלד המוביל חתם או לפחות מתקרב לחתימה על הישארות, עומדת הקבוצה גם בפני רכש ראשון: הגארד/פורוורד הקולומביאני בראיין אנגולה.

אנגולה (29, 1.98), שמשחק כיום בפינאר קרשיאקה, סגר את תנאיו במועדון הצהוב ויקבל הזדמנות ראשונה להופיע ביורוליג. לא מן הנמנע שההודעה הרשמית על החתמתו תצא רק בתום העונה. נכון לעכשיו הוא תורם 18 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים בליגה הטורקית, בעוד בליגת האלופות היו לו 15.5, 4.3 ו-2.1 בהתאמה - נוסף על 41.6% לשלוש.

בראיין אנגולה במדי קרשיאקה. ליגת האלופות, אתר רשמי
יצליח ללכת בעקבותיו של בונזי קולסון? בראיין אנגולה, העונה בקרשיאקה/אתר רשמי, ליגת האלופות

את העונה פתח אנגולה בגלאטסראיי, ולפני שנתיים כיכב בעירוני נס ציונה וזכה איתה ביורופקאפ. ממוצעיו בליגת העל עמדו על 18.7 נקודות, 7.1 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים בערב. הוא הגיע לאירופה ב-2019 והספיק לעבור גם באוסטנד, פרטיזן בלגרד וא.א.ק אתונה.

אנגולה יצטרף בקו האחורי של מכבי תל אביב ללורנזו בראון ולווייד בולדווין, שכבר האריכו את חוזיהם, ולג'ון דיברתולומיאו שסיכם על הישארות לשנתיים נוספות. הוא יתפוס את משבצת הגארד המשלים, על התפר שהיה מיועד מלכתחילה להינתן העונה בין דארן היליארד לבין אוסטין הולינס. גם בקיץ הקודם הנחיתו הצהובים שחקן מסקרן מקרשיאקה, בונזי קולסון, והם יקוו שהשתלבותו כרוקי ביורוליג תהיה דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully