וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת מחסני השוק מתרחבת: הסניף ה- 63 של הרשת נפתח בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 12:53

רשת מחסני השוק בבעלותן של משפחות נעמן וכהן מתרחבת. תחנוך את הסניף ה- 63 של הרשת בשכונה ה' ברחוב שדרות יעלים (הגשר), בבאר-שבע. הסניף החדש אשר יושק בחודש הקרוב, יחליף את הסניף המיתולוגי והותיק של רשת שופרסל, אשר נסגר לאחרונה, לאחר 45 שנות פעילות

רשת מחסני השוק משיקה סניף חדש בכפר עציון בהיקף השקעה גדול. מחלקת השיווק מחסני השוק,
רשת מחסני השוק מתרחבת: הסניף ה- 63 של הרשת נפתח בבאר שבע/מחלקת השיווק מחסני השוק

הסניף ה-63 של רשת מחסני השוק, ייפתח לאחר שיפוץ והסבה של הסניף הקיים בהשקעה של מיליוני שקלים והוא צפוי לכלול בין השאר קצביית פרימיום, מעדניה, מאפיה וקופות עצמאיות.

סניף "מחסני השוק"- יעלים, משתרע על פני שטח של 1,000 מ"ר ויציע חווית קניה נעימה וחדשנית לקהל הלקוחות. בין שלל המחלקות, קצביית פרימיום, מעדניה, מאפיה וקופות עצמאיות לשיפור חווית הקניה ולקיצור זמני התורים בקופות. כמו כן, יושם דגש על בניית תמהיל מגוון, תוך הקפדה על איכותם וטריותם של המוצרים במחלקות השונות.

רשת מחסני השוק, בבעלותן של משפחות נעמן וכהן, היא אחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בישראל ומונה 63 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מפעילה מועדון לקוחות פעיל המונה כחצי מיליון לקוחות.

מהנהלת רשת מחסני השוק, נמסר: "אנו שמחים להציע לתושבי שכונת יעלים והסביבה, חווית קניה מתקדמת ונעימה בסניף החדש שיחנך בקרוב ויציע איכות בלתי מתפשרת לצד מחירים תחרותיים, שאין להם אח ורע. כחלק מהאני מאמין של הרשת, אנו ממשיכים במגמת התרחבות ושמים דגש על אזורים ותיקים כחדשים. המרכז המסחרי בגשר הוא אזור אייקוני שחשוב מאוד להשקיע בפיתוחו מחדש, כך שאנו תקווה שעסקים נוספים ירימו את הכפפה וירתמו בהפרחת העסקים במרכזים המסחריים השכונתיים".

מחסני השוק. מחסני השוק,
הסניף ה-63 של רשת מחסני השוק ייפתח בבאר שבע/מחסני השוק

עוד הוסיפו מהרשת "כחלק ממדיניותנו לשמור על הפן השכונתי, אנו משקיעים משאבים רבים על מנת להכשיר את ההון האנושי בסניף ולספק אופק תעסוקתי יציב עם אפשרויות קידום. הפתיחה הרשמית תתקיים במהלך חודש מאי, כך שניתן כבר להתחבר לקבוצת הוואטס אפ הייעודית, על מנת להתעדכן בכל המבצעים וההטבות".

מחסני השוק- שדרות יעלים 34, באר-שבע. אתר: https://www.mck.co.il/ שעות פתיחה: א'-ב': 7:00-21:00, ג'- 7:00-22:00, ד', ה': 7:00-23:00 , יום ו': 6:30-13:30. א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully