וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי פוטר מהפועל חדרה, ניסו אביטן מונה במקומו

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 19:39

במועדון זעזעו לאחר ההפסד להפועל חיפה, שהציב אותם 3 נקודות מהקו האדום: "היה צריך לשנות אנרגיות". המאמן שב לקדנציה שנייה

תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

ההפסד 2:1 להפועל חיפה היה הקש ששבר את גב הנהלת חדרה, שהחליטה היום (ראשון) לפטר את מנחם קורצקי, בתום ישיבה סוערת. מספר דקות לאחר מכן כבר הודיעו במועדון על המחליף - ניסו אביטן, ששב לקדנציה שנייה לקראת צמד המשחקים האחרונים שנותרו לקבוצה - בחוץ מול בני סכנין ובבית מול
הפועל תל אביב, ויעביר היום את אימון הבכורה שלו. חדרה רחוקה כעת חדרה רק שלוש נקודות בלבד מעירוני קרית שמונה שמתחת לקו האדום, אך גורלה עדיין בידיה.

אביטן (51) לא אימן מאז שסיים את תפקידו בבני יהודה בעונת 202122. הפועל חדרה היתה קבוצת הבוגרים הראשונה שהדריך, מ-2017 ועד 2019. לאחר מכן הוא אימן את הפועל תל אביב והוליך אותה למקום השישי בעונת 2018/19. אביטן אימן גם תקופה קצרה בהפועל רעננה ובני סכנין, אך פוטר ממנה בפברואר 2021.

מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן. האתר הרשמי של הפועל חדרה, אתר רשמי
זה שבא. אביטן/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חדרה
מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. ברני ארדוב
וזה שהולך. קורצקי/ברני ארדוב

"הפועל חדרה החליטה להיפרד מהמאמן מנחם קורצקי", אמרו במועדון. "לאחר ההפסד אתמול להפועל חיפה ולאור התוצאות האחרונות של הקבוצה, שרחוקה רק 3 נקודות מהקו האדום, החליטו המנהל המקצועי אורן גולן, המנכ"ל אלי דגני והמנהל איציק טפירו כי לאור המצב אין מנוס מלבצע זעזוע בעמדת המאמן".

"מנחם הוא אחד המאמנים הכי טובים שעבד במועדון, אולם הגענו למסקנה כי לאור המצב עלינו לשנות אנרגיות ואולי לשנות את הקארמה סביב הקבוצה", אמר אורן גולן. "אנחנו מודים למנחם ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".

האזינו: רענן ברנובסקי על הזעזוע בהפועל חדרה

"המצב שלנו רע מאוד, האנרגיות לא טובות", אמר גורם במועדון הבוקר, עוד לפני הודעת הפיטורים. "חייבים לעשות משהו כדי לשנות את האנרגיה והאווירה כאן. דיברנו מתחילת הפלייאוף על זה שאם לא ניקח לפחות עוד ניצחון אחד אנחנו נסתבך ובסוף זה מה שקורה. למזלנו אנחנו עדיין תלויים בעצמנו. המשחק הקרוב נגד סכנין הוא משחק על החיים שלנו ושל כל המועדון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully