וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי מעוז: מוחה על הצגת בן זוגו של אוחנה בטקסים - התמלאתי בושה וכאב

עודכן לאחרונה: 28.4.2023 / 10:35

יו"ר מפלגת נעם, שעשוי לחזור לממשלה, התייחס לנוכחות יו"ר הכנסת בטקסי ימי הזיכרון והעצמאות עם בן זוגו: "לא עלה על דעתי שמינויו יהפוך לסמל, כאילו מדובר בנורמה יהודית מקובלת". עוד כתב: "אי אפשר להסכים, גם לא בשתיקה, להנדסת תודעה חריפה הפוגעת בערכי היסוד שלנו"

אבי מעוז במליאה: "מי שמנסה לפגוע בזהות היהודית הוא החושך"/ערוץ הכנסת

יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז, פרסם אמש (חמישי) אגרת לפעילי ותומכי המפלגה ובה התייחס פעם נוספת למינויו של אמיר אוחנה לתפקיד יו"ר הכנסת ולנוכחותו בטקסים ממלכתיים ביום הזיכרון וביום העצמאות יחד עם בן זוגו.

"התמלאתי בושה וכאב, עד לעומק נשמתי, עת מדינת ישראל ונציגיה הרשמיים, בטקס רשמי לזכר קדושי השואה ובעוד אירועים וטקסים ממלכתיים ביום הזיכרון וביום העצמאות, מכריזים לעיני כל העולם על 'יו"ר הכנסת ובן זוגו' כאילו מדובר בנורמה יהודית אותנטית מקובלת", כתב מעוז.

אבי מעוז, הכנסת, 13 בדצמבר 2022. ראובן קסטרו
"התמלאתי בושה וכאב". אבי מעוז/ראובן קסטרו

"אומנם ההצבעה שלי בעד מינויו הייתה מתוך מילוי ההתחייבות הקואליציוניות לתמוך ביו"ר שיציג הליכוד, אך לא עלה על דעתי שייעשה במינוי זה סמל ומופת לתופעה זו", הוסיף יו"ר נעם. "זה קרה פעם ראשונה בעת כינונה של הממשלה הנוכחית. אכן, אז נכשלתי וטעיתי בכך שלא קמתי במחאה ויצאתי מהמליאה".

"אי אפשר להסכים, גם לא הסכמה שבשתיקה ובלא מחאה, להנדסת תודעה חריפה שיוצרת עמדה ציבורית חדשה המרימה על נס מודל משפחתי חדש ופוגעת בערכי היסוד שלנו כעם השם וכמדינה יהודית", חתם את האגרת. "לא נוכל לשאת זאת עוד בלא מחאה. האמת איננה ביישנית, איננה ותרנית ואיננה פחדנית, גם אם איננה פופולרית. טעינו שלא מחינו בראשונה אך לא עוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מסמך יו"ר מפלגת נעם שהופץ לפעילים. 28 באפריל 2023. ללא, אתר רשמי
"לא נוכל לשאת זאת עוד בלא מחאה". האגרת שפרסם מעוז/אתר רשמי, ללא
זיכרון בסלון:  יו"ר הכנסת אמיר אוחנה מארח את שורדת השואה טובה פדר. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
אוחנה ב"זיכרון בסלון" בכנסת/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

מעוז כיהן כסגן שר במשרד ראש הממשלה אך התפטר מתפקידו בטענה כי "אין כוונה לממש את ההסכמים הקואליציוניים עמו". מאז התפטרותו, פעלו גורמים בלשכת נתניהו להחזירו לשולחן הממשלה תוך הבטחות למימוש ההסכם עמו. מעוז אמר לאחרונה בריאיונות כי יחזור בקרוב לתפקידו, אך הבהיר בהצהרותיו בכנסת כי הדד-ליין להסכמות עמו יהיה אישור התקציב בקריאה ראשונה בכנסת, אז יפרוש מהקואליציה. התקציב אושר בקריאה ראשונה אך מעוז לא פרש, בינתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully