וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור התקבל: יובנטוס תזכה בחזרה ב-15 הנקודות שהופחתו לה

רגע לפני גומלין הליגה האירופית מול ספורטינג ליסבון (22:00, ספורט3), הגברת הזקנה תזנק עד המקום השלישי בליגה האיטלקית ותחכה למשפט חדש בפרשת ניפוח סכומי ההעברות. עשויה להיענש מחדש בעונה הבאה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.4/ספורט1

רגע לפני משחק גומלין רבע גמר הליגה האירופית הערב (חמישי, 22:00, ספורט3), יובנטוס קיבלה זריקת עידוד לקראת סיום העונה כשהערור שלה על עונש הפחתת 15 הנקודות אושר והיא תזכה לקבל אותן בחזרה כבר העונה.

כזכור, בית המשפט הפדרלי של ההתאחדות האיטלקית פסק על הפחתת 15 נקודות בפועל לגברת הזקנה והשעיות ארוכות לבכירים בצמרת המועדון. הפרשה קישרה את הקבוצה האיטלקית ל"ניפוח" סכומי העברות, זאת על מנת לשמור על חשבונות מאוזנים מאחורי הקלעים. חלק מהנאשמים בפרשה יישארו עם העונש שהוענק להם, בעוד פאבל נדבד, למשל, ייזכה כמו קבוצה לשוב לתפקידו עד חידוש המשפט.

עוד בכדורגל עולמי

פאבל נדבד שחקן יובנטוס לשעבר. GettyImages
חוזר לתפקיד עד חידוש המשפט, אניילי עדיין בחוץ. נדבד/GettyImages

לאחר שהערעור התקבל וההחלטה הסופית נדחתה לעונה הבאה, אז אולי יובנטוס תיענש מחדש, היא תזכה לקבל את הנקודות שהורדו לה בחזרה, דבר אשר יקפיץ אותה עד המקום השלישי עם 59 נקודות במקום 44 והמקום השביעי בו היא נמצאת כעת. הזינוק של הביאנקונרי ידיח את מילאן מהרביעייה הראשונה, זאת יומיים אחרי שהרוסונרי העפילו לחצי גמר ליגת אלופות ראשון אחרי 16 שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully