וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ירו אימובילה שבר צלע ונפגע בעמוד השדרה בתאונת דרכים

חלוץ לאציו התנגש ברכבת חשמלית ש"עברה באדום" ופונה לבית חולים עם שתי בנותיו שנסעו עמו. תחילה טען כי "רק כואבת לו הזרוע", אך ככל הנראה גמר את העונה. רכבו נהרס כליל

תקציר: ספציה - לאציו 3:0/ספורט1

כוכב לאציו צ'ירו אימובילה עבר היום (ראשון) תאונת דרכים בקרבת הסטאדיו אולימפיקו ברומא, כשעל פי הדיווחים, ברכב ישבו שתי בנותיו. החלוץ האיטלקי התנגש ברכבת חשמלית והחלק הקדמי של מכוניתו נהרס לחלוטין. לאחר האירוע הוא נלקח אל בית החולים, וזמן קצר מכן עדכנו בלאציו שהוא סובל מצלע שבורה ופגיעה בעמוד השדרה.

בסרטונים שהופצו ברשת החברתית אפשר היה לראות את השחקן מתפנה מזירת התאונה בכוחות עצמו, לפני שטען כי "הרכבת החשמלית עברה באור אדום. למזלי אני בסדר, רק כואבת לי קצת הזרוע". אלא שכאמור, אימובילה סובל מפציעה שככל הנראה תמנע ממנו לחזור לשחק העונה. "מצבו טוב והוא תחת השגחה", מסרה לאציו.

כך נראה רכבו של צ'ירו אימובילה אחרי התאונה

אימובילה בן ה-33, שהיה מלך שערי הסרייה A בשתיים מתוך שלוש העונות הקודמות, ירד בתפוקה שלו בעונה הזו וסיפק 10 שערי ליגה, אם כי ביום שישי האחרון הוא מצא את הרשת בפנדל נגד ספציה. לאציו, שמדורגת שנייה בטבלה עם יתרון של 8 נקודות מהמקום השלישי, תצטרך להבטיח את הכרטיס לליגת האלופות בלעדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully