וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה חזרה לליגה הלאומית, גם איחוד בני שפרעם עלתה

עודכן לאחרונה: 14.4.2023 / 17:15

אקסברד כבש שלושער, הגיע ל-32 שערים וקבע שיא חדש ב-0:4 על שמשון כפר קאסם שהבטיח את שובם לליגת המשנה אחרי חמש שנים. פיראס ומוגרבי ושחקניו חגגו עליית ליגה שלישית בארבע שנים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.4/ספורט1

נקבעו שתי העולות מליגה א' לליגה הלאומית. מכבי הרצליה הבטיחה היום (שישי) את חזרתה לליגת המשנה לאחר חמש שנים בזכות 0:4 מוחץ על שמשון כפר קאסם, ואילו במחוז צפון הבטיחה את הפסגה ואת הכרטיס לליגה הלאומית איחוד בני שפרעם - הסינדרלה שעלתה מליגה ב' בעונה שעברה וכעת חוגגת העפלה סנסציונית.

מכבי הרצליה חוגגת חזרה לליגה הלאומית. קובי אליהו
הצלחת אצלם. מכבי הרצליה שוב בליגה הלאומית/קובי אליהו
עידו אקסברד, חלוץ מכבי הרצליה. קובי אליהו
32 שערים ושיא חדש. אקסברד/קובי אליהו

דרום

מכבי הרצליה פספסה את ההזדמנות הראשונה שלה בשבוע שעבר, אז סיימה ב-0:0 את הדרבי מול הפועל הרצליה, אבל היום היא כבר השלימה את המשימה וחגגה את חזרתה לליגה הלאומית לאחר חמש שנים בליגה השלישית. שחקניו של אלעד בראון הביסו 0:4 את שמשון כפר קאסם, הודות לשלושער בזק של עידו אקסברד בדקות 39 בפנדל, 42 ו-49 והוא הגיע ל-32 שערים העונה - שבר את שיאו של יוסי אסייג מסקציה נס ציונה שכבש 30 שערים בעונת 2017/18. עמוק בתוספת הזמן רוי רונן נעץ את השער הרביעי, שריקת הסיום נשמעה מיד לאחר מכן וההרצליינים חגגו את עלייתם ללאומית.

הפועל כפר שלם, סגניתה של מכבי הרצליה, גברה 1:2 דרמטי על שמשון תל אביב, אבל זהו ניצחון שכבר לא ישנה דבר עבורה והיא תנסה להעפיל דרך הפלייאוף. טל איילה ועומר בוארון כבשו בדקות 79 ו-85 בהתאמה, בין לבין שובל דומר (80) איזן עבור הקבוצה שכבר הבטיחה את הישארותה.

בקרב על הפלייאוף ניצחה הפועל הרצליה 0:2 את הפועל בקעת הירדן משערים של יהב חמו (34) וירין מוגרבי (59). דימונה טיפסה למקום הרביעי עם 0:1 על עירוני מודיעין משער של גיל חדד (68) ומכבי יבנה חמישית בזכות 0:1 בחוץ על הפועל מרמורק מפנדל של טל בניש בדקה ה-24.

אוהדי איחוד בני שפרעם. מאור אלקסלסי
ממשיכים במסורת העליות. אוהדי בני שפרעם/מאור אלקסלסי

צפון

מסע הקסם של פיראס מוגרבי ובני שפרעם מסתיים בעליית ליגה סנסציונית. מכבי שפרעם שיחקה עונה אחת בליגת המשנה ב-1982/83, אבל הקבוצה הנוכחית הוקמה רק ב-2019 וכעת רשמה עליית ליגה שלישית בארבע שנים, כל הדרך לליגת המשנה.

שחקניו של פיראס מוגרבי אמנם לא השכילו לנצח בחוץ את הפועל כאוכב שנלחמת על חייה ורק השיגו שוויון דרמטי ל-1:1 אחרי שמוחמד בוקרה בדקה ה-86 מחק את היתרון שקבע אחמד סייד עשר דקות קודם לכן, אבל במשחק המקביל הפסידה מ.ס. צעירי כפר כנא 2:1 למכבי נוג'ידאת וניתן האות לחגיגות. כוכב העלייה הוא עלי חטיב שהבקיע 19 שערים עד כה.

מ.ס. צעירי כפר קנא של הישאם זועבי הוליכה את המחוז הצפוני ברוב שלבי העונה, אבל איבדה גובה עם שתי תוצאות תיקו והפסד בשלושת המחזורים האחרונים והיא תנסה להעפיל דרך הפלייאוף. הקרב על הפלייאוף יימשך גם בשבוע הבא במחזור סיום העונה, אחרי שהפועל בני זלפה נכנעה 3:1 להפועל מגדל העמק, מכבי אתא ביאליק נצמדה אליה במקום השישי עם 0:2 בחוץ על הפועל בקה אל גרבייה וגם עירוני נשר שגברה 0:3 על הפועל קלנסוואה מקווה להפתיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully