וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כחצי שנה בתפקיד: צ'לסי הודיעה על פיטורי גרהאם פוטר

יממה אחרי ה-2:0 לאסטון וילה שקבע שלמאמן יש יותר הפסדים מאשר ניצחונות בפרמיירליג, הבלוז מאסו במצב והחליטו על סיום דרכו. נאגלסמן המועמד המוביל, גם פוצ'טינו הוזכר

תקציר: צ'לסי - אסטון וילה 2:0/ספורט1

צ'לסי גיבתה את גרהאם פוטר במשך תקופה ארוכה וסירבה לדון באפשרות לפטרו, אבל הערב (ראשון) הפור נפל והבלוז הודיעו רשמית על סיום דרכו של המאמן שהגיע רק בתחילת ספטמבר למועדון כדי לתפוס את מקומו של תומאס טוכל.

פוטר נכנע אמש בסטמפורד ברידג' 2:0 לאסטון וילה וצ'לסי יצאה מהעשירייה הראשונה, ככל הנראה נותרה ללא סיכוי אמיתי לסיים בין ארבע הראשונות ולכן החליט הבעלים טוד בוהלי לזעזע. למעשה, פוטר ניצח רק שבעה משחקים בפרמיירליג מתוך 22 שעמד על הקווים כמאמן צ'לסי החל מהמחזור התשיעי - סיים שבעה בתיקו והפסיד בשמונה משחקים. בליגת האלופות הוא אמנם הוביל את צ'לסי לרבע גמר ליגת האלופות, אבל הוא לא יזכה לעמוד על הקווים במפגשים הקרובים נגד ריאל מדריד. כזכור, בינואר צ'לסי השקיעה כ-300 מיליון ליש"ט נוספים בחיזוק הסגל, כשהנחיתה בין השאר את ז'ואאו פליקס, אנסו פרננדסו מיכאילו מודריק.

לנעליו של פוטר ייכנס ברונו סלטור, ששימש כעוזרו בברייטון ואז בצ'לסי. ברייטון, אגב, צברה 30 נקודות מאז שפוטר עזב - שתי נקודות יותר מצ'לסי וזאת על אף שהיא שהיא קיימה שני משחקים פחות.

גראהם פוטר, מאמן צ'לסי. רויטרס
ההפסד לאסטון וילה חרץ את גורלו. פוטר/רויטרס

בעלי צ'לסי הוציאו הודעה משותפת ובה נכתב: "בשם כל אנשי המועדון, אנחנו רוצים להודות לגרהאם על התרומה שלו לצ'לסי. אנחנו מאוד מכבדים אותו כמאמן וכאדם. הוא תמיד התנהל במקצועיות ועם יושרה רבה. כולנו מאוכזבים מהתוצאות. ביחד עם האוהדים, כולנו נעמוד כעת מאחורי ברונו והקבוצה, במטרות שנותרו עד תום העונה. יש לנו עוד 10 משחקי ליגה ורבע גמר ליגת האלופות. ניתן הכל בכל אחד מהמשחקים הללו כדי לסיים את העונה עם הראש מורם".

לפי סוכנויות ההימורים, הפייבוריט לרשת את פוטר הוא יוליאן נאגלסמן. אחריו, לפי הסדר: מאוריסיו פוצ'טינו, לואיס אנריקה, זינדין זידאן, ז'וזה מוריניו ורובן אמורים.

אגב, פוטר הוא המאמן ה-13 שמסיים את דרכו העונה בפרמיירליג וזהו שיא כל הזמנים בליגה.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully