וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם הלכו לג'מבו: החנות הראשונה של JUMBO יוון נפתחה בישראל

עודכן לאחרונה: 24.3.2023 / 13:09

קבוצת FOX פתחה הבוקר את החנות הראשונה של המותג JUMBO (יוון) בישראל. החנות שנפתחה במתחם "עיר המלכים" באילת, משתרעת על פני כ-10,000 מ"ר ב-2 קומות מסחר כשעלות ההקמה נאמדת בעשרות מיליוני שקלים. עד סוף 2025 ייפתחו כ-10 חנויות נוספות לרשת vיוונית ברחבי הארץ

JUMBO יוון הגיעה הבוקר (23.3.23) לישראל, נפתחה החנות הראשונה במתחם עיר המלכים באילת/דורון סרי

חנות ראשונה של jumbo יוון נפתחה בישראל

JUMBO יוון הגיעה הבוקר (23.3.23) לישראל, נפתחה החנות הראשונה במתחם עיר המלכים באילת/דורון סרי

רשת JUMBO יוון, שהחלה כחנות צעצועים גדולה לילדים והתפתחה לרשת של חנויות ענק בתחומי מגוונים (כל מה שצריך לבית), פתחה הבוקר באילת את החנות הראשונה שלה בארצנו, ע"י קבוצת פוקס, הזכיינית של המותג בישראל.

בנוסף לחנות הענק שנפתחה במתחם "עיר המלכים" באילת, מצויות בתהליכי בנייה שונים עוד 4 חנויות נוספות, כולן בגודל דומה של כ-10,000 מ"ר כל אחת: במתחם איקאה בבאר שבע, במתחם הסטאר סנטר באשדוד, במתחם חוצות המפרץ בחיפה ובמזרח נתניה.

במקביל לשלבי ההקמה של 4 הסניפים הנ"ל, מתקדמים הסכמים נוספים ונבחנים עוד 5-6 לוקיישנים לסניפים עתידיים ברחבי הארץ. הכוונה של קבוצת FOX להפעיל כ-10 חנויות ענק של המותג בישראל עד סוף שנת 2025.

לא סתם הישראלים אוהבים לבקר בה במהלך טיולים וחופשות, JUMBO יוון מציעה חווית קניה יוצאת דופן ואחת ממה שהכרנו עד כה.

ניתן למצוא ברשת מגוון עצום של כ-30,000 מוצרים שונים, בדומה לחנויות הרשת בחו"ל ביניהם: כלים ונוי לבית, ביגוד ואביזרים, צעצועים וכלי כתיבה, מוצרי תינוקות, מוצרי ניקיון, טואלטיקה, מוצרי ספורט, מוצרים לבע"ח, פריטים עונתיים ועוד.

הראל ויזל בעלים ומנכ"ל קבוצת פוקס: "אני נרגש ונלהב להביא את הבשורה של רשת JUMBO יוון לישראל, מדובר במותג מדהים ובחוויית קנייה שלא נראתה בישראל עם היצע עצום של פריטים במחירים אטרקטיביים במיוחד. אני מאמין JUMBO יוון תהפוך למוקד עליה לרגל לקהל לקוחותיה ושהישראלים ימצאו בחנות את כל מה שהם אוהבים וצריכים".

JUMBO יוון הגיעה לישראל. דורון סרי,
JUMBO יוון הגיעה לישראל/דורון סרי

חווית הקנייה כוללת מסלול הליכה מעגלי

בנוסף למחלקות של פריטים לבית, תוכלו למצוע ב- JUMBO יוון מותגים אהובים ומוכרים, כגון: לגו, ברבי, דיסני, פישר פרייס, פליימוביל, Nerf, littleponey, קוביה, Foxmind ועוד.

חוויית הקנייה שמוצעת למבקרים בחנות כוללת מסלול הליכה מעגלי תוך שימוש בעגלות ומסועים במטרה לאפשר ללקוחות מעבר חוויתי בין שלל המחלקות.

מיכל ריבקינד מנכ"לית JUMBO יוון: "אחרי עבודה רבה וממושכת אני שמחה מאוד להשיק את החנות הראשונה של המותג JUMBO יוון בישראל, אני מאמינה שזו בשורה גדולה לצרכנים הישראלים: ONE STOP SHOP למגוון עצום של מוצרים לבית, לילדים, למשרד, לגינה, לים ועוד ובמחירים אטרקטיביים מאוד. אני מאמינה שהקהל הישראלי יתאהב בקסם של המותג ובכל מה שיש לו להציע".

JUMBO יוון. דורון סרי,
JUMBO יוון הגיעה לישראל/דורון סרי

החלה כחנות צעצועים לילדים

טווח המחירים לפריטים בחנויות הוא גדול ומובטח להישאר אטרקטיבי כאשר מרבית הפריטים בחנות נמכרים במחירים: 1.30-20 שקל.

רשת JUMBO הבינ"ל נוסדה בשנת 1986 באתונה, יוון. הרשת החלה דרכה כחנות צעצועים ועם האהבה למשחק, יצירתיות ושמחה זכתה במהרה להכרה בעולם.

לאורך השנים הרשת התרחבה לקטגוריות נוספות, הרשת מציעה מגוון עצום של צעצועים ומשחק לכל גיל, פריטי תינוקות, כלי כתיבה, ביגוד, כלים ונוי לבית, אביזרים, פריטים עונתיים, מוצרי טואלטיקה, מוצרי ניקיון ועוד.

לרשת מעל 80 חנויות ביוון, קפריסין, בולגריה ורומניה ונמסר מנציגי המותג כי הוא פועל כל העת להעשרת מגוון מוצריו בהתאם למגמות המתפתחות ללא הרף ושמירה על המחירים התחרותיים של מוצריו.

JUMBO יוון , אילת, מתחם עיר המלכים, שעות פתיחה: א'-ש' 09:00-22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully