וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל גרון מונה למנכ"ל יוניקורן הסייבר Orca Security

22.3.2023 / 17:58

אבי שוע, מייסד-שותף שמילא תפקיד זה מאז הקמת החברה, יעבור לתפקיד של מנהל חדשנות ראשי וימשיך לכהן בדירקטוריון החברה

גיל גרון. יחצ,
גיל גרון/יחצ

חברת הסייבר Orca Security, המפתחת פלטפורמה לאבטחת ענן, מודיעה היום על מינויו של המייסד-שותף גיל גרון למנכ"ל החברה. אבי שוע, מייסד-שותף שמילא תפקיד זה מאז הקמת החברה, יעבור לתפקיד של מנהל חדשנות ראשי וימשיך לכהן בדירקטוריון החברה.

גיל גרון שימש מנהל מוצר ראשי באורקה מאז הקמתה ולפני כן כיהן במשך עשור בצ'ק פוינט במגוון של תפקידים עד לדירקטור מוצרי הענן של החברה. הוא ניהל צוות של 80 אנשי פיתוח, מנהלי פרויקטים, חוקרי אבטחה ומהנדסי אבטחה והוביל את אסטרטגית פיתוח מוצרי הענן של צ'ק פוינט. גיל בוגר תואר ראשון במדע, פיזיקה ומדעי המחשב מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

"מהיום הראשון באורקה, הרצון שלנו היה לפתור בעיות אבטחה בענן ללקוחות ולאפשר את הצלחתם", אמר גיל גרון, מנכ"ל אורקה סקיוריטי. "במקביל, חלק מרכזי בדנא שלנו היה לייצר רמה חדשה של אבטחה ולקבוע סטנדרטים חדשים בתחום זה, כפי שאבי הוכיח עם ההישג של קבלת הפטנט עבור טכנולוגית הSideScanning. השילוב של החוזקות של החברה והצוות המחויב עושים את אורקה לפלטפורמת האבטחה בענן הטובה והאהובה בעולם."

"בשלוש וחצי השנים שחלפו מאז ההשקעה הראשונית שלנו ב-Orca Security, החברה גדלה ביותר מפי 100, וחשוב מכך, הרחיבה באופן אקספוננציאלי את הערך שלה ללקוחות", אמר אורן יונגר, שותף בקרן GGV וחבר בורד של Orca Security. " גיל ואבי, מהכוחות המניעים מאחורי הצלחת החברה, עשו מעל ומעבר כדי לממש את החזון שלהם לפלטפורמה החדשנית של אורקה. אנו נרגשים לראות אותם ממשיכים לעשות זאת בתפקידיהם החדשים, ומביאים את אורקה לפסגות הבאות ".

אורקה הוקמה בשנת 2019 על ידי שמונה מייסדים ופיתחה את טכנולוגיית ה- SideScanning, לאבטחת נכסי הארגון בענן. המערכת של אורקה, המוגנת בפטנט, פרוסה במאות ארגונים ברחבי העולם. המערכת מותקנת בזמן קצר ביותר שהיא אוספת נתונים ומזהה באגים, תוכנות זדוניות, הגדרות שגויות, סיסמאות חלשות, דליפות וסיכונים. זאת בשונה מפתרונות שמצריכים התקנות שנמשכות חודשים ארוכים ואף שנים, היוצרות עומסים על משתמשי המערכת ופוגעות בביצועים. הפלטפורמה של אורקה משתמשת במידע מתוך הארגונים כדי לתעדף התראות קריטיות בודדות מבין אלפי, ולפעמים עשרות אלפי התראות קיימות. החברה גייסה מאז הקמתה 640 מיליון דולר על פי שווי שהגיע ל-1.8 מיליארד דולר ומעסיקה 426 עובדים במשרדים בתל אביב, לונדון, פורטלנד, בנגקוק ומקומות נוספים בעולם וממשיכה בתהליך ההתרחבות וקליטת עובדים.

בשנה האחרונה שילבה אורקה את ChatGPT ככלי סיוע לאנשי האבטחה המשתמשים בפלטפורמה וכן הגיעה לשורה של הישגים, בהם בחירתה לשותף אבטחה עולמי של AWS ומקום עבודה מוביל בתחום הסטארטאפים על ידי פורבס האמריקאי. בנוסף הכירה גרטנר באורקה סקיוריטי כיצרנית ייצוגית בתחום ה-CNAPP - פלטפורמות להגנה על יישומי ענן ואילו פרוסט אנד סאליבן העניקו לחברה תואר של מנהיגות בתחום מתן הערך ללקוחות בתחום פעילות החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully