וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד שבר שיא בן 94 שנה, פפ הילל: "הוא רוצח סדרתי"

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 7:12

הנורבגי השתווה למסי, שבר שיא שנקבע במנצ'סטר סיטי ב-1929 וקיווה לכבוש יותר ("רציתי שלושער כפול") אבל המאמן הוציא אותו: "לא ידעתי שהוא היה יכול לשבור את שיא השערים, לא יודע כמה היה כובש ב-90 דקות". הכוכב: "אני לא חושב, פשוט כובש"

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים14/03/2023
מנצ'סטר סיטי
  • האלאנד (22, פנדל)
  • האלאנד (24)
  • האלאנד (45)
  • גונדואן (49)
  • האלאנד (53)
  • האלאנד (57)
  • בראונה (90)
0
    ר.ב. לייפציג
    תקציר: קריסטל פאלאס - מנצ'סטר סיטי 1:0/ספורט1

    מנצ'סטר סיטי חזרה לפני כשלושה שבועות מגרמניה עם 1:1 מלייפציג במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות, אבל כמו שקורה לא פעם כשהחבורה של פפ גווארדיולה מועדת - המפלצת מתעוררת ומזכירה לכולם עד כמה היא קטלנית.

    אמש (שלישי) הגיעו הגרמנים לאצטדיון האיתיחד באמונה שלמה שהם יכולים לגרור את הסיטיזנס לכל הפחות להארכה ושם להפתיע ולחזור לשלב שמונה האחרונות במפעל היוקרתי באירופה, אבל למרות תצוגת שיפוט חלשה מחפירה מצד הסלובני סלבקו וינצ'יץ' ואנשיו ב-VAR, היחיד שצריך לדבר עליו הערב זהו ארלינג הולאנד. תוך פחות משעה של כדורגל, הנורבגי האימתני הפך לשלישי בתולדות ליגת האלופות שמבקיע חמישייה במשחק אחד, אחרי ליאונל מסי ולואיז אדריאנו, בדרך ל-0:7 קליל של אלופת אנגליה.

    בסיום התייחס הולאנד להוצאתו מהמגרש בדקה ה-63 וגילה: "אמרתי לפפ כשיצאתי 'הייתי שמח לכבוש שלושער כפול'. אבל מה אני יכול לעשות? מה הכוח שלי? אני חושב שאחרי שכבשתי חמישה שערים, אני אגיד שלכבוש שערים... היו הרבה היום. אני לא חושב, פשוט עושה את זה. אני גאה לשחק בליגת האלופות ואוהב מאוד את המפעל הזה".

    הולאנד הוסיף ואמר: "עבדנו על הלחץ, בעיקר בבית צריך לרוץ וללחוץ. לדעתי, אנחנו צריכים לעשות יותר, אפשר ללחוץ עוד יותר. הייתי כל כך עייף אחרי החגיגות שלי".

    ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי חוגג חמישייה. רויטרס
    טירוף במנצ'סטר. הולאנד חוגג חמישייה/רויטרס

    החלוץ הנורבגי של מנצ'סטר סיטי החמיץ שתי הזדמנויות מסוכנות בחצי הראשון, אבל עוד לפני הירידה להפסקה כבר היה חתום על היסטוריה כשהפך לשחקן המהיר ביותר בתולדות המפעל שמגיע ל-30 שערים. הנורבגי בן ה-22 רשם הערב בסך הכל את הופעתו ה-25 בליגת האלופות, הבכורה שלו כידוע הייתה בזלצבורג בעונת 2019/20, אבל אף אחד מעולם לא הגיע בכזו מהירות ל-31 שערים - הכי קרוב היה רוד ואן ניסטלרוי שהיה השיאן בליגת האלופות עם 30 שערים ב-34 הופעות.

    הולאנד, כצפוי, הוא גם השחקן הכי צעיר להגיע ל-30 שערים בליגת האלופות - הקדים את הצרפתי ב-116 ימים. אחרי הערב, כבר יש לו 33 כיבושים. אגב, אחרי שהבקיע שלושה צמדים נגד לייפציג כשחקן דורטמונד, לנורבגי כעת יש 11 שערים בקריירה מול השוורים - יותר מכל יריבה אחרת בקריירה.

    שיא נוסף, ומדהים לא פחות, הוא שהולאנד כבר בחודש מרץ הפך לשחקן סיטי עם הכי הרבה שערים בעונה אחת - 39. בכך עקף את טומי ג'ונסון שהבקיע 38 שערים אי שם בעונת 1928/29.

    פפ גווארדיולה החמיא לחלוץ שלו עם שריקת הסיום: "חמישה שערים. המספרים האלה שלו, הבעיה זה הפעמים שהוא לא מבקיע שניים או שלושה, ישר מתחילים לבקר אותו. הגישה שלו היא מתנה לכולנו, הוא מתחרה אדיר ושחקן יוצא מן הכלל. למה הוצאתי אותו? לא ידעתי על השיא של מסי, זה היה הזמן שלו לנוח. מה הוא היה עושה ב-90 דקות? אני לא יודע. הוא בחור אדיר עם כישרון ענק, כוח ואופי. הוא רוצח סדרתי. העובדה שיש לנו נשק כמוהו במפעל הזה חשובה מאוד".

    sheen-shitof

    פתרון עוצמתי לכאב

    טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

    בשיתוף Solio
    שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד עם מאמנו פפ גווארדיולה. Jay Barratt - AMA, GettyImages
    מי יודע כמה היה כובש אם לא החילוף. הולאנד עם פפ/GettyImages, Jay Barratt - AMA
    ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. רויטרס
    הייתה גם סערת שיפוט. הולאנד מדייק מהנקודה הלבנה/רויטרס

    שערו הראשון של הולאנד הערב הגיע מנקודת הפנדל, אחרי החלטה מפוקפקת מאוד של שופטי המסך שבחרו לקרוא לווינצ'יץ' לצפות בנגיעת יד שספק גדול אם מצדיקה כדור עונשין. אלן שירר, חלוץ העבר האנגלי שמשמש כיום פרשן בתקשורת הבריטית, אף צייץ: "ערימה של חרא החוק של נגיעות יד", והוסיף את ההאשטג #פתטי. גם מאטס הומלס, בלם בורוסיה דורטמונד, צייץ נגד ההחלטה: "אנחנו צריכים שינוי בענף הכדורגל בכל הנוגע להחלטות פנדל עקב נגיעות ביד. זה הולך למקום הלא הנכון".

    במהלך המחצית הראשונה גם הייתה החלטה מאוד מעוררת מחלוקת כאשר אדרסון יצא הרחק מהשער וגלש עם הרגל קדימה בניסיון למנוע מלאימר לעקוף אתו ואולי להבקיע ממרחק, אבל השופט לא שרק עבירה ואף הוציא כרטיס צהוב לחלוץ שהתלונן. "זה משחק נורא, הוא שופט קבוצה אחת בלבד", נכתב.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully