וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופ אפ ראשון בישראל למותג הספורט האירופאי 4F

עד היום המותג נמכר באתר של SHOESONLINE בלבד ועתה יימכר לראשונה בישראל מחוץ לפלטפורמות האונליין. ה"בכורה" - במרתון ירושלים

4F. יחצ,
4F/יחצ

פופ אפ ראשון בישראל למותג הספורט האירופאי המוביל 4F במרתון ירושלים. עד היום המותג נמכר באתר של SHOESONLINE בלבד ועתה יימכר לראשונה בישראל מחוץ לפלטפורמות האונליין - בחנות פופ אפ ייחודית שתוקם ל- 4 ימים בלבד במסגרת מרתון ירושלים בין התאריכים 14.3-17.3 ותציע את פרייטי הלבוש של קולקציית אביב-קיץ לנשים וגברים.

4F הוא מותג בגדי ספורט ואופנה תוצרת פולין בעל טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית המותאמת לכל פעילות גופנית. בשנים האחרונות המותג אף נלבש על ידי הספורטאים המובילים בעולם באולימפיאדה. הפרזנטור העולמי של המותג הוא שחקן הכדורגל המפורסם רוברט לבנדובסקי, שמשחק כחלוץ בנבחרת ברצלונה. המותג הפונה לנשים וגברים מציע קולקציות אופנתיות, רחבות ואיכותיות ביותר ובמגוון מידות.

אורי מויאל, מנהל הפעילות של 4F, מוסר: "מותג הספורט האירופאי המוביל 4F עליו קיבלנו זיכון בלעדי בשנה האחרונה, הוא אסטרטגי עבורנו כאשר בכוונתנו לשלב אותו בפעילויות מיוחדות בכל אירועי הספורט המרכזיים בישראל, שהראשון מביניהם הוא מרתון ירושלים, זאת במטרה לחשוף אותו לקהל היעד הרלוונטי. אין לנו ספק שהמותג שהינו גם איכותי ברמה הגבוהה ביותר, גם אופנתי מגוון עיצובית וגם נגיש ברמת מחיר יעשה קפיצה משמעותית בשנה הקרובה בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully