וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה שנייה ברציפות: ישראל תארח טורניר ATP בנובמבר

תחרות "תל אביב ווטרג'ן אופן" תשוב לארץ גם השנה, כך סיכמו שר התרבות והספורט מיקי זוהר, איגוד הטניס ואיש העסקים מיכאל מירילשווילי. האירוע יתקיים בין ה-5 ל-11 בנובמבר באקספו תל אביב

נובאק דג'וקוביץ' מדבר לאחר הזכייה בטורניר תל אביב/עריכה: טל רזניק

בשורה ענקית לעולם הטניס: בפגישה שנערכה היום (חמישי) בין שר התרבות והספורט מיקי זוהר לאיגוד הטניס ואיש העסקים מיכאל מירילשווילי, הוחלט לקדם מיידית אירוח של טורניר "תל אביב ווטרג'ן אופן", שיגיע לישראל גם השנה ויתקיים בין התאריכים 5-11 בנובמבר בהשתתפות כוכבי טניס מהעולם.

לאחר שאשתקד נחתו בארץ כוכבים מהשורה הראשונה וסיפקו לאוהדי הספורט בארץ שבוע של טניס איכותי, אושר על ידי ה-ATP כי גם השנה חברת "ווטרג'ן", נותנת החסות הראשית של התחרות, תוכל להביא לישראל טורניר נוסף מהסבב בסיוע משמעותי של משרד התרבות והספורט. האירוע יתקיים באקספו תל אביב ויהיה במתכונת של השנה שעברה, ATP250, כאשר נעשים מאמצים להגדיל אותו ל-ATP500.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ', אלוף טורניר תל אביב. דני מרון
יחזור גם השנה? נובאק דג'וקוביץ' אחרי הזכייה בטורניר תל אביב/דני מרון

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "בעזרת השם נפעל לארח כמה שיותר תחרויות בינלאומיות גדולות, זוהי מדיניות המשרד בראשותי. טורניר ATP גדול בישראל הוא בשורה מדהימה. האירועים הבינלאומיים בספורט פותחים את ישראל לעולם ומחזקים את ענף הטניס בפרט. מודה לד"ר מירילשווילי ולאיגוד הטניס על החזון וארגון הטורניר וכמובן שמשרדי יסייע לקיומו ככל שניתן. נמשיך לפעול לקידום ענף הטניס בישראל על מנת שיגדל ויתפתח עוד".

יו"ר איגוד הטניס אבי פרץ: "אני שמח וגאה שאירוח טורניר ATP בישראל הופך למסורת. קהל הספורט והטניס בפרט יזכה שוב לחוויה בלתי נשכחת. אני סמוך ובטוח שהאירוע הזה יעזור לנו להמשיך ולשווק את הענף לילדים ומשפחות. איגוד הטניס יהיה שותף מלא לארגון וניהול הטורניר. מודה לד"ר מירילשווילי על ההשקעה ואהבת ישראל ולשר התרבות והספורט מיקי זוהר על המילים החמות, הסיוע התקציבי הגודל וההבנה המהירה של חשיבות האירוע. ביחד נצליח".

מנכ"לית אקספו ליאת ליבוביץ: "אקספו תל אביב גאים להיות מארחי האירוע שמביא מאות טניסאים מהעולם לעיר תל אביב-יפו וחשיפה בינלאומית שחשובה במיוחד בימים אלו למדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully