וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של ברוס וויליס חושפת: הוא לקה בדמנציה מתקדמת

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 22:09

שנה לאחר שאובחן עם פגיעה נוירולוגית בשם אפאזיה, ממשפחתו של השחקן בן ה-67 נמסר: "מצבו הולך ומידרדר וכעת הוא אובחן עם דמנציה פרונטו-טמפורלית (FTD). זו מחלה קשה מאוד ואין לה טיפול"

ברוס וויליס/אינסטגרם

לפני כמעט שנה הודיעה משפחתו של השחקן ברוס וויליס (67) כי הוא פורש מקריירת המשחק לאחר שאובחן עם אפאזיה - פגיעה נוירולוגית בשפה שנגרמת כתוצאה לרוב מאירוע מוחי - וכעת חושפת משפחתו של כוכב "מת לחיות" ושל עשרות סרטים רבים נוספים כי הוא לקה בדמנציה מתקדמת. בהודעה מטעם משפחתו נמסר: "רצינו למסור עדכון על מצבו של בעלנו, אבינו וחברנו האהוב. מצבו הולך ומידרדר וכעת הוא אובחן עם דמנציה פרונטו-טמפורלית (FTD). זו מחלה קשה מאוד שמעולם לא שמענו עליה ויכולה לפגוע בכולם. כיום אין טיפול למחלה הזו".

דמנציה פרונטו-טמפורלית (FTD) משפיעה על אונות המוח העוסקות בהתנהגות, פתרון בעיות, תכנון ורגשות. התסמינים שלה כוללים שינויים באישיות, התנהגות אובססיבית וקשיים בדיבור. זו הדמנציה השנייה בשכיחותה אחרי אלצהיימר.

"למרבה הצער, הפגיעה ביכולת התקשורת היא רק סימפטום אחד שברוס מתמודד איתו. עם כמה שזה כואב לנו, אנחנו חשים הקלה שקיבלנו את האבחנה המדויקת. דמנציה פרונטו-טמפורלית היא הדמנציה השכיחה ביותר לאנשים מתחת לגיל 60. אנחנו מאמינים שהמחלה הזו נחוצה למודעות גבוהה יותר ולמחקר רב יותר".

לפני מספר חודשים העלו בנותיו של וויליס לאינסטגרם תמונות שבהן הוא נראה מאושר לצד גרושתו דמי מור ובנותיהן המשותפות טלולה וסקאוט כשהם אוכלים יחד ארוחת ערב. טלולה העלתה לאינסטגרם תמונה שלה ושל הוריה, כשאביה ברוס מביט לעבר הכלב של דמי, פילאף. "אני אוהבת את ההורים שלי ואת המשפחה שלי!", כתבה טלולה. אחותה סקאוט שיתפה תמונות נוספות מארוחת הערב השמחה של המשפחה, ביניהן תמונה של ברוס מלטף את הכלב ותמונה אחרת שבה הוא אוחז בידה של אשתו הנוכחית אמה. "ארוחת ערב משפחתית", כתבה סקאוט.

כאמור, לפני כשנה מסרה משפחתו של השחקן כי הוא פורש ממשחק בשל הפגיעה הנוירולוגית בשפה אשר תוביל לאובדן היכולת שלו להבין או לדבר. "רצינו לשתף את מעריציו המדהימים של ברוס שברוס אהובנו חווה כמה בעיות בריאותיות, ובאחרונה אף אובחן עם אפאזיה, אשר משפיעה על יכולותיו הקוגניטיביות", נמסר בהצהרה. "כתוצאה מכך, ברוס עוזב את הקריירה שהייתה לו כל כך חשובה".

"זו תקופה מאתגרת ממש עבור משפחתנו ואנחנו כל כך מעריכים את האהבה, החמלה והתמיכה שכולם ממשיכים להעניק לנו", נמסר בהצהרה מהמשפחה. "אנחנו עוברים את הסיטואציה הזו כתא משפחתי חזק ורצינו לספר זאת למעריצים שלו כי ידענו כמה הוא חשוב להם כפי שהם חשובים לו. ברוס תמיד אומר 'תחיו את זה' וביחד אנו מתכננים לעשות את זה. באהבה, אמה, דמי, רומר, סקאוט, טלולה, מייבל ואוולין".

ברוס ויליס (67) התפרסם לאחר תפקידו הבלתי נשכח כג'ון מקליין בסרט האיקוני "מת לחיות" משנת 1988. הוא שיחק בנוסף בעוד עשרות סרטים, ביניהם "ארמגדון", "החוש השישי" ו"ספרות זולה", וזכה בפרס גלובוס הזהב ושני פרסי אמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully