וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדנציה שנייה: דראפיץ' מונה רשמית למאמן עירוני קרית שמונה

13.2.2023 / 9:22

חתם לעונה וחצי, אם שרצקי יעזוב חוזהו יסתיים בקיץ. הבעלים הכחיש את טענות ניר ברקוביץ', לפיהן למאמן היוצא יש חוזה לעונה הבאה

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

סלובודן דראפיץ' מונה היום (שלישי) באופן רשמי למאמנה החדש-ישן של עירוני קרית שמונה, בה הוא מחליף את ניר ברקוביץ' שפוטר. המאמן קיצר את החופשה לאחר שסיכם את תנאיו במועדון הצפוני וחתם לעונה וחצי, אם איזי שרצקי יישאר במועדון גם בעונה הבאה. אם הבעלים יעזוב, חוזהו של המאמן יסתיים בקיץ, והוא יקבל פיצוי חלקי.

"מועדון הכדורגל עירוני איתוראן קרית שמונה שמח לבשר על שובו של המאמן סלובדן דראפיץ למועדון", מסרו בקרית שמונה. "בפגישה שהתקיימה הבוקר במשרדי המועדון חתם לפני זמן קצר המאמן על חוזה עד תום העונה במועדון. בהצלחה סלובו".

שרצקי טען היום בפני אנשי המועדון שלמרות טענות ניר ברקוביץ', המאמן היוצא לא מחזיק בחוזה לעונה הבאה אם הבעלים אכן יעזוב את המועדון. לטענת שרצקי, בהסכם עם ברקוביץ' יש סעיף לפיו אם הבעלים לא ימשיך בעונה הבאה להחזיק את המועדון, החוזה של המאמן המפוטר לא יהיה תקף.

מאמן עירוני קרית שמונה סלובודן דראפיץ'. האתר הרשמי של עירוני קרית שמונה, אתר רשמי
ברוך הבא. דראפיץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של עירוני קרית שמונה

דראפיץ' שב לקדנציה שנייה במועדון אותו עזב בתום העונה שעברה בטונים צורמים. כזכור, איזי שרצקי אמר בין היתר - עוד לפני שהמאמן סיים את דרכו: "דראפיץ' חוצפן, חושב שאני בובה וכספומט. הוא אמר לי שאני לא קובע כלום, למרות שאני משלם על הכל. הוא חושב שאני לא אקבע כלום ואשתוק. אנחנו משחקים בלי חלוצים ולא בועטים לשער כבר שלושה משחקים. הוא מאמן לא טוב ואין סיכוי שהוא ימשיך אצלי בעונה הבאה".

עוד בוואלה!

קח את זה באיזי: סיבוב הפרסה של איזי שרצקי וסלובודן דראפיץ'

לכתבה המלאה
מאמן עירוני קרית שמונה סלובודן דראפיץ' עם המנכ"ל יוסי אדרי ושני סוכניו, שמעון אבוחצירא וצחי שלטי. האתר הרשמי של עירוני קרית שמונה, אתר רשמי
דראפיץ' עם המנכ"ל יוסי אדרי ושני סוכניו, שמעון אבוחצירא וצחי שלטי/אתר רשמי, האתר הרשמי של עירוני קרית שמונה

היום אמור דראפיץ' להיות נוכח באימון הקבוצה. המשחק הראשון שלו על הקווים יהיה נגד לא אחרת מאשר קבוצתו עד לפני כמה שבועות, הפועל תל אביב. השתיים ישחקו אחת נגד השנייה במשחק תחתית שיפתח את המחזור ה-23 (15:00, ספורט3).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully