וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקוביץ' פוטר מעירוני קרית שמונה, דראפיץ' המועמד המוביל להחליפו

עודכן לאחרונה: 11.2.2023 / 23:38

המאמן שהחליף במהלך העונה את מנחם קורצקי, שילם את המחיר אחרי שני הפסדים רצופים וההידרדרות המחודשת אל מתחת לקו האדום. במועדון יבקשו מהמאמן שפוטר מהפועל תל אביב לחזור לקדנציה נוספת

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

ניר ברקוביץ' פוטר היום (שבת) מתפקידו כמאמן עירוני קרית שמונה. המאמן, שהחליף במהלך העונה את מנחם קורצקי ולקח את הקבוצה כשהיא במצב קשה מאוד, עוזב את תפקידו זמן קצר אחרי שקבוצתו הפסידה 2:0 למכבי חיפה. סלובודן דראפיץ', המאמן שפוטר מהפועל תל אביב והצליח עם המועדון בעונה שעברה, מועמד מוביל לחזור לתפקיד כאשר בקבוצה יבקשו ממנו שיחזור. בשמונת משחקי הליגה שלו כמאמן קרית שמונה, ברקוביץ' השיג ניצחון בודד (0:1 בחוץ על בני ריינה) לצד ארבע תוצאות תיקו ושלושה הפסדים על האפס. הקבוצה ירדה הערב שוב אל מתחת לקו האדום כאמור בעקבות הפסד די צפוי ומובן, בחוץ מול האלופה.

ניר ברקוביץ' מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
עוזב את קרית שמונה. ברקוביץ'/מאור אלקסלסי
ניר ברקוביץ' סטורי. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הפסד, פיטורים, עימות עם עיתונאי ו"ערב מושלם". מתוך הסטורי של ניר ברקוביץ'/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

בריאיון היום לאחר ההפסד בחיפה אמר ניר ברקוביץ': "מכבי חיפה לא קבוצה בליגה שלנו, זו הקבוצה הכי טובה בארץ ואנחנו נצטרך לקחת את הנקודות במקומות אחרים. כבר בשבוע הבא נפגוש את הפועל תל אביב, זה משחק בליגה שלנו ושם זה יתחיל".

על כך שקרית שמונה ירדה מתחת לקו האדום: "לא סתם הגעתי לקבוצה הזו ולא סתם קורצקי עזב אותה. נעשו פה טעויות בתחילת העונה והמצב קשה, אבל זו קבוצה שאני מאמין בה ושאפשר להוציא אותה מהבוץ. אם השחקנים ירוצו ככה ויהיו מחויבים גם במשחקים הבאים, אז אני חושב שנעשה את זה ונישאר בליגה. מכבי חיפה זו לא קבוצה בליגה שלנו. אני לא עשיתי שינויים בינואר, אלו שחקנים שמנחם הביא, אבל יש כאן שחקנים צעירים, רעבים ושאוהבים לעבוד ואני מאמין בהם. לא הייתי מגיע לכאן אם לא הייתי מרגיש שאפשר להישאר בליגה, ברור שאני מאמין שנשיג את המטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully