וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדת הבכירה לאליפות? קווין דוראנט עובר לפיניקס

אחרי עזיבת אירווינג, ברוקלין הולכת לבנייה מחדש: דוראנט חובר לדווין בוקר וכריס פול, ויעבור תמורת מיקל ברידג'ס, קאם ג'ונסון, ג'יי קראודר וארבע בחירות סיבוב ראשון. הסאנס יקבלו גם את טי ג'יי וורן, ועם טריו הכוכבים החדש יפנטזו על אליפות היסטורית

קווין דוראנט לצד דווין בוקר, כריס פול. אילוסטרציה, צילום מסך
הטריו הגדול החדש של הליגה. דוראנט לצד בוקר ופול/צילום מסך, אילוסטרציה

טרייד ענק נוסף ב-NBA, שעשוי לשנות את מאבק האליפות. על פי דיווחים בארצות הברית, קווין דוראנט יעבור מברוקלין לפיניקס, ויחבור לדווין בוקר וכריס פול במטרה להצעיד את הסאנס לאליפות היסטורית, ראשונה אי פעם של הפרנצ'ייז. הנטס, שהעבירו רק שלשום את קיירי אירווינג לדאלאס, נענו לבקשתו של דוראנט לעבור קבוצה, ויעברו תהליך של בנייה מחדש רק שנה אחרי שצירפו בקול תרועה רמה את דוראנט, אירווינג וג'יימס הארדן.

ברוקלין תעביר בנוסף לדוראנט גם את טי ג'יי וורן, ותקבל בתמורה את מיקל ברידג'ס, קאם ג'ונסון, ג'יי קראודר וארבע בחירות סיבוב ראשון עתידיות בדראפט. מדובר בבחירות לא מוגנות ב-2023, 2025, 2027 ו-2029.

קווין דוראנט, ברוקלין נטס. Michael Reaves, GettyImages
קיבל את מבוקשו. דוראנט/GettyImages, Michael Reaves

לפי כתב "יאהו" כריס היינס, דוראנט דחף לטרייד בימים האחרונים, מאז שהתברר שקיירי אירווינג יעזוב. המאמץ של דוראנט ומקורביו ושל ברוקלין היה משותף. "שני הצדדים היו מחוייבים למצוא לדוראנט את הסיטואציה הנכונה. העזיבה נעשתה ברוח טובה", כתב.

בניגוד להערכות המוקדמות שעלו כשהוזכרה האפשרות שדוראנט יעבור לפיניקס, הסאנס לא הסכימו לערב את כריס פול בעסקה. הרכז הוותיק נמצא בירידה מסוימת העונה, אבל הוא והסאנס מאמינים שיחד עם דוראנט ובתוספת כוח האש של דווין בוקר, הוא יוכל לזכות סוף סוף באליפות ראשונה, ולסגור מעגל אחרי קריירה מרשימה.

כמובן שהטרייד של דוראנט מערבב את הקלפים מחדש, ועשוי להפוך את פיניקס למועמדת הבכירה לזכות באליפות. הסאנס מדורגים במקום החמישי במערב עם מאזן 26:30, כשהם במרחק של 8.5 משחקים מדנבר המוליכה. מצד שני, הם ביתרון של שלושה משחקים בלבד על המדורגת 11 (יוטה), כך שאפילו מקומם בפליי-אין עדיין רחוק מלהיות מובטח.

דוראנט בן ה-34 שהתאושש בשנה האחרונה מפציעה קשה בגיד אכילס, מציג העונה יכולת אישית פנטסטית. הוא מעמיד ממוצעים של 29.7 נקודות, 6.7 ריבאונדים, 5.3 אסיסטים ו-1.5 חסימות למשחק. נכון לעכשיו הוא פצוע, אבל הצפי הוא שיחזור באמצע חודש פברואר, אחרי פגרת האולסטאר.
לדוראנט נותרו שלוש עונות בחוזה הנוכחי עליו הוא חתום, בסכום של 153 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully