וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנסטס שטקוס בפוסט פרישה: "זה ההישג הכי גדול שלי"

השוער הליטאי, שזכה עם הפועל חיפה בגביע ושיחק גם בהפועל באר שבע ובהפועל תל אביב, פרש בגיל 37: "אמרו עליי שיש לי חולשות, אבל אף פעם לא שמעתי שאמרו שאני אדם רע"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.2/ספורט1

השוער הליטאי ארנסטס שטקוס הודיע בתחילת השבוע על פרישה בגיל 37, ועבור לא מעט אוהדים בישראל אלו חדשות מעציבות לאור ההישגים בשנותיו בליגת העל. שטקוס הגיע בשנת 2017 להפועל חיפה, שאיתה זכה בגביע המדינה בעונתו הראשונה. הוא המשיך בכרמל עונה נוספת ואז חתם בבית"ר ירושלים לקראת 2019/20, אך לא הצטרף לקבוצה בסופו של דבר, ומצא את עצמו בהפועל באר שבע עד שבקיץ 2020 חתם בהפועל תל אביב, איתה הגיע גם כן עד לגמר הגביע והפסיד בדרבי למכבי, וממנה נפרד בסיום העונה שעברה כך שזו הייתה קבוצתו האחרונה בקריירה.

שטקוס, שעמד בשער נבחרת ליטא 38 פעמים ושיחק לאורך הקריירה בין השאר גם בקפריסין, בולגריה, טורקיה ובדן האח ההולנדית שממנה הגיע לישראל, פרש תחילה בריאיון שהעניק לתקשורת במולדתו, אבל כעת גם הוסיף מכתב פרידה בחשבון האינסטגרם שלו: "כן, הקריירה שלי מגיעה לסיומה אחרי 18 שנה.

ארנסטס שטקוס, שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום
ההישג הכי גדול שלו לא היה על כר הדשא. שטקוס/אריאל שלום

"הפעם לא יהיו כאן דמעות, כי הייתה לי קריירה מדהימה", המשיך הליטאי, "היו הרבה ערכים שהלכו איתי לאורך הקריירה: עבודה קשה, תמיד להיות דרוך לפני משחק, ללמוד מכל הטעויות, אף פעם זה לא מאוחר מדי כדי להשתפר - אבל הכי חשוב ולא רק בכדורגל אלא גם בחיי היום-יום, זה להיות בן אדם טוב ומכבד.

"שמעתי דיבורים שאולי אני לא מספיק טוב כדי להיות שוער, על כך שיש לי חולשות, אבל אף פעם לא שמעתי שאמרו שאני אדם רע וזה ההישג הכי גדול שלי. אני מודה לכל המאמנים, השחקנים, אנשי הצוות, ההנהלות, האוהדים ולאשתי שהשפיעה עליי ועל הקריירה שלי יותר מכל, כי בלעדייך לא הכל היה מדהים וכנראה גם היה כואב טיפה", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully