וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי בנזמה ולוריס: גם רפאל וראן פרש מנבחרת צרפת

הבלם סובל מפציעות ומקשיים פסיכולוגיים, רוצה לבלות יותר זמן עם משפחתו ובאמצעות האינסטגרם הצהיר על החלטתו לעזוב לאחר כעשור

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.2/ספורט1

כוכב צרפתי נוסף הודיע על פרישתו מהנבחרת. אחרי קארים בנזמה והשוער ושיאן ההופעות הוגו לוריס שעשו זאת כל אחד מהסיבה שלו מאז ההפסד בגמר המונדיאל, כעת גם הבלם רפאל וראן החליט לסיים את דרכו במדים הלאומיים.

"לייצג את המדינה שלי לאורך עשור זה אחד הדברים הכי גדולים שעשיתי בחיי, כל פעם שלבשתי את המדים הכחולים של צרפת הייתה מיוחדת ונתתי את כל הלב בכל פעם שעליתי לדשא כדי שננצח, אבל בחודשים האחרונים חשבתי על כך והחלטתי שהגיע הזמן לפרוש", כתב הבלם, "כילד זכרתי את מה שעשתה צרפת ב-98' וחלמתי להפוך להיות גיבור כמו אותם שחקנים. אחרי 20 שנה הבאנו את גביע העולם הביתה וזה רגע שלעולם לא אשכח, אני עדיין מרגיש כמו באותו יום, ב-15 ביולי 2018. גם אחרי ההפסד בגמר האחרון קיבלתם אותנו בצרפת כגיבורים ואני מודה לכם על כך. הגיע הזמן שדור חדש, צעיר ומוכשר שכבר מוכן לקבל את הבמה, יקבל את הזדמנות שהוא ראוי לה".

רפאל וראן שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
וראן בחגיגות הזכייה במונדיאל ב-2018/רויטרס

וראן סבל מפציעות בשנים האחרונות וגם מקשיים פסיכולוגיים, על פי הידיעה ב"לה פריזיאן" שעלתה עוד לפני הודעת הפרישה, ועל כן החליט לסיים את הפרק הבינלאומי בקריירה לאחר 93 משחקים מאז הבכורה שערך במאי 2013 כשהוא בן 19 בלבד. עוד נכתב שהוא בוחר לפרוש מהנבחרת במטרה לבלות יותר זמן עם משפחתו, כשגם להפסד הדרמטי בגמר בקטאר הייתה השפעה על ההחלטה - בוודאי אחרי שהגיע עם הנבחרת לשני גמרים רצופים.

וראן בן ה-29, שבתחילת העונה שעברה עבר מריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד, שיחק עבור הטריקולור כעשור וכמובן שהיה שותף לזכייה במונדיאל ב-2018 וגם השלים 120 דקות בדו קרב המטורף בגמר מונדיאל 2022 בקטאר לפני כחודש וחצי, שכאמור הסתיים בהפסד לארגנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully