וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן קארצב חתם לארבע עונות וחצי באיסטנבול בשאקשהיר

מכבי נתניה תקבל כ-2.3 מיליון יורו עבור הקשר, בנוסף ל-15 אחוז ממכירה עתידית. קארצב ירוויח כחצי מיליון יורו לעונה

תקציר: מכבי נתניה - סקציה נס ציונה 0:3/ספורט1

עדן קארצב חתם היום (שלישי) רשמית באיסטנבול בשאקשהיר. קשר מכבי נתניה המריא אמש לבדיקות רפואיות, עבר אותן והוצג בקבוצתו החדשה, לאחר שסגר על חוזה לארבע עונות וחצי. קארצב צפוי להרוויח שכר של כחצי מיליון יורו לעונה בקבוצתו החדשה.

בשאקשהיר שילמה לנתניה כ-2.3 מיליון יורו, סכום שעשוי לגדול בהתאם לבונוסים שונים שהוכנסו להסכם המכירה, בנוסף ל-15 אחוז ממכירה עתידית. "אנו רוצים להודות לעדן קארצב שגדל במועדון וחזר אליו בתחילת השנה שעברה לשנה וחצי מרגשות, בהן היה חלק חשוב ובלתי נפרד מהצלחת הקבוצה והפך לשחקן משמעותי בנבחרת ישראל", מסרה נתניה בהודעת הפרידה שלה אמש. "תודה עדן, ובהצלחה!".

לפני המראתו אמר קארצב בהתרגשות: "אלה פרפרים שאני לא יכול להסביר. אני עם דמעות בעיניים וחנוק. זה באמת חלום שמתגשם. אני חושב שמה שקרה בקיץ נתן לי הרבה מאוד כוח להמשך הדרך. עברתי תקופה בכלל לא קלה ומי שהיה איתי בבית מההתחלה עד הסוף יודע מה עברתי. אני באמת מודה לכולם, לכל מי שהיה איתי מההתחלה ועד הסוף. אני חושב שכל עכבה לטובה ומה שקרה לי ברוסיה עם דינמו מוסקבה, אני באמת מודה גם למועדון שתמך בי ונתן לי את כל הדרך לצאת ולהגשים את החלום שלי. אני באמת רק מחכה להגיע לשם, להראות להם מה מחכה לי ולהוכיח שהם עשו את הצעד הנכון ובעיקר גם אני".

השחקן בן ה-22 סומן כבר בקיץ על ידי בשאקשהיר, שפגשה כזכור את מכבי נתניה במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג. דמי הרכישה תמורתו לא ייכנסו במלואם לקופת המועדון מעיר היהלומים, שכן על פי הסכם העברתו של קארצב ממכבי תל אביב בעונה שעברה, הצהובים יקבלו 15 אחוז על מכירה עתידית של הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully