וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילנקי חתם רשמית במכבי נתניה, קלר הושאל לחדרה, ברקו שוחרר

31.1.2023 / 14:15

החלוץ האוקראיני בן ה-24 מגיע בהשאלה, עם אופציית רכישה של 100 אלף יורו. הכוכב האדום הציעה 800 אלף יורו על זלאטנוביץ', נתניה דורשת כפול. שחקן הכנף סיים את דרכו

תקציר: מכבי נתניה - סקציה נס ציונה 0:3/ספורט1

מכבי נתניה תארח הערב (שלישי, 20:30) את מכבי חיפה במשחק הראשון מבין שניים, במסגרת שלב רבע גמר גביע המדינה. לצד ההכנות למשחק, עסקו ראשי המועדון גם בענייני סגירת הסגל, החתמת שחקני רכש ושחרור כאלה שלא ממש קיבלו הזדמנות לשחק.

אמש הודיעה נתניה על מכירתו של הקשר עדן קארצב לבשאקשהיר הטורקית והיום הוחתם רשמית החלוץ האוקראיני סטניסלב בילנקי בן ה-24, שחתם על חוזה עד סיום העונה עם אופציה לשלוש שנים נוספות. בלינקי, שחתם באמצעות סוכניו מאיר ריפמן וליאור דדון, מגיע בהשאלה מדינמו טביליסי הגאורגית, כאשר לנתניה תהיה בסיום העונה אופצייה לרכוש את השחקן תמורת 100 אלף יורו בלבד. החתמתו של בילנקי, שמשחק כחלוץ רחבה וכשחקן אגף, מגיעה לצד מגעים שמנהלת נתניה עם הכוכב האדום בלגרד, שהעבירה הצעה של 800 אלף יורו בנסיון לרכוש את איגור זלטאנוביץ', אולם מדובר בסכום שהוא בערך חצי מדרישת ראשי נתניה עבור זלטאנוביץ' שבשלב זה לא משוחרר.

מכבי נתניה מציגה את סטניסלב בילנקי. מכבי נתניה, אתר רשמי
אופציית רכישה נמוכה. בילנקי/אתר רשמי, מכבי נתניה

הקבוצה העבירה היום בהשאלה את המגן רותם קלר להפועל חדרה ובנוסף השאילה את משה מולה למכבי פתח תקוה. מי ששוחרר היום הוא אריך ברקו. "אנו מודים לאריך על התקופה בה שיחק בשורות מכבי נתניה ומאחלים לו בהצלחה בהמשך", אמרו בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully